Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8189
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อความสำเร็จของสินค้าหนึ่งตำบล หนึ่งผลิตภัณฑ์ที่ได้รับการคัดเลือกระดับ 5 ดาว ในระดับภูมิภาค : กรณีศึกษาสินค้าประเภทอาหารของจังหวัดเชียงใหม่ = Key success factors of One Tambon One Product at a Regional Five-Star Rating: a case study of food categories in Chiang Mai Province / วสันต์ เสือขำ
Authors: วสันต์ เสือขำ
Authors: วสันต์ เสือขำ
Keywords: สินค้าบริโภค;ธุรกิจขนาดย่อม -- การจัดการ;ธุรกิจขนาดกลาง -- การจัดการ;สินค้าไทย;ธุรกิจชุมชน;การจัดการธุรกิจชุมชน
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 338.19 ว1511ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1347485
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8189
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0447ws_tpg.pdf307.31 kBAdobe PDFView/Open
agim0447ws_abs.pdf269.15 kBAdobe PDFView/Open
agim0447ws_con.pdf194.03 kBAdobe PDFView/Open
agim0447ws_ch1.pdf304.47 kBAdobe PDFView/Open
agim0447ws_ch2.pdf634.68 kBAdobe PDFView/Open
agim0447ws_ch3.pdf281.27 kBAdobe PDFView/Open
agim0447ws_ch4.pdf2.81 MBAdobe PDFView/Open
agim0447ws_ch5.pdf521.22 kBAdobe PDFView/Open
agim0447ws_bib.pdf224.43 kBAdobe PDFView/Open
agim0447ws_app.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.