Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8187
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการขนส่งสินค้าทางอากาศระหว่างประเทศของบริษัทตัวแทนขายระวางบรรทุกสินค้าในจังหวัดเชียงใหม่ และจังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting international freight forwarder's decision in Chiang Mai and Lamphun Provinces in using international air transportation services / ม.ร.ว. จิรศักดิ์ จันทรทัต
Authors: จิรศักดิ์ จันทรทัต, ม.ร.ว.
Authors: จิรศักดิ์ จันทรทัต, ม.ร.ว.
Keywords: การตลาด;การขนส่งทางอากาศ -- ลำพูน;การขนส่งทางอากาศ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 381 จ378ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1347323
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8187
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0447cc_tpg.pdf281.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0447cc_abs.pdf235.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0447cc_con.pdf258.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0447cc_ch1.pdf302.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0447cc_ch2.pdf488.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0447cc_ch3.pdf240.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0447cc_ch4.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open
mba0447cc_ch5.pdf867.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0447cc_bib.pdf177.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0447cc_app.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.