Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8175
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสินเชื่อด้านการส่งออกของลูกค้าธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting the decision of customers on using export loan services of Bangkok Bank Public Company Limited in Mueang District, Chiang Mai Province / พิพัฒน์ เรืองสวัสดิ์
Authors: พิพัฒน์ เรืองสวัสดิ์
Authors: พิพัฒน์ เรืองสวัสดิ์
Keywords: ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน);การตลาด;สินเชื่อ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 381 พ3611ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1347173
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8175
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0547pr_tpg.pdf303.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0547pr_abs.pdf211.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0547pr_con.pdf336.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0547pr_ch1.pdf267.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0547pr_ch2.pdf378.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0547pr_ch3.pdf218.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0547pr_ch4.pdf2.37 MBAdobe PDFView/Open
mba0547pr_ch5.pdf761.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0547pr_bib.pdf171.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0547pr_app.pdf309.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.