Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8068
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าต่อระบบบัตรคิว : กรณีศึกษาธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในเขตส่วนภูมิภาคเขต 28 = Customer satisfiction towards card queuing system: a case study of Bank of Ayudhy (Public) Company Limited in region 28 / สุธาทิพย์ ธีรเสถียรพงศ์
Authors: สุธาทิพย์ ธีรเสถียรพงศ์
Authors: สุธาทิพย์ ธีรเสถียรพงศ์
Keywords: ธนาคารและการธนาคาร -- ไทย (ภาคกลาง);ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- ไทย (ภาคกลาง)
Issue Date: 2546
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546
Gov't Doc #: ว 332.1 ส442ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1333970
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8068
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946str_tpg.pdf334.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_abs.pdf198.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_con.pdf265.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_ch1.pdf222.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_ch2.pdf384.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_ch3.pdf226.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_ch4.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open
mba0946str_ch5.pdf716.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_bib.pdf165.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_app.pdf252.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.