Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8052
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กิตติเวท ไสยาวงศ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:46:38Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:46:38Z | - |
dc.date.issued | 2546 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 380.1 ก344ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1333890 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8052 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546 | en_US |
dc.subject | ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | บัตรเครดิต -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บัตรเครดิตของลูกค้าธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ภาคนครหลวงหนึ่ง กรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting the credit card selection of Bangkok Bank (Public) Company Limited in Metropolitan I, Bangkok / กิตติเวท ไสยาวงศ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0946ks_tpg.pdf | 261.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946ks_abs.pdf | 235.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946ks_con.pdf | 246.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946ks_ch1.pdf | 393.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946ks_ch2.pdf | 417.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946ks_ch3.pdf | 226.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946ks_ch4.pdf | 2.33 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946ks_ch5.pdf | 580.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946ks_bib.pdf | 167.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946ks_app.pdf | 270.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.