Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8052
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกิตติเวท ไสยาวงศ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:46:38Z-
dc.date.available2014-09-17T07:46:38Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว 380.1 ก344ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1333890en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8052-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน)en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectบัตรเครดิต -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บัตรเครดิตของลูกค้าธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ภาคนครหลวงหนึ่ง กรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting the credit card selection of Bangkok Bank (Public) Company Limited in Metropolitan I, Bangkok / กิตติเวท ไสยาวงศ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946ks_tpg.pdf261.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ks_abs.pdf235.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ks_con.pdf246.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ks_ch1.pdf393.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ks_ch2.pdf417.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ks_ch3.pdf226.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ks_ch4.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open
mba0946ks_ch5.pdf580.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ks_bib.pdf167.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ks_app.pdf270.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.