Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8042
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอรพิน ธนิกกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:46:34Z-
dc.date.available2014-09-17T07:46:34Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว 332.1 อ176คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1333854en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8042-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- สมุทรสงครามen_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- สมุทรสงครามen_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- ความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการฝาก-ถอนของธนาคาร : กรณีศึกษาธนาคารกรุงไทย จำกัด (มหาชน) สาขาย่อยแม่กลอง = Customer satisfaction towards deposit-withdrawal services of commercial bank: a case study of Krung Thai Bank Public Company Limited Mae Klong Sub Branch / อรพิน ธนิกกุลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946ot_tpg.pdf260.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ot_abs.pdf242.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ot_con.pdf287.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ot_ch1.pdf237.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ot_ch2.pdf314.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ot_ch3.pdf221.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ot_ch4.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open
mba0946ot_ch5.pdf641.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ot_bib.pdf167.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ot_app.pdf296.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.