Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/7970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสายจิต ลิลิตen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:46:16Z-
dc.date.available2014-09-17T07:46:16Z-
dc.date.issued2537en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.835 ส262กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1185723en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/7970-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2537en_US
dc.subjectโรงเรียนเอกชน -- การตลาด -- เชียงใหม่en_US
dc.titleกลยุทธ์การตลาดของโรงเรียนกวดวิชา ระดับมัธยมศึกษาตอนปลายในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / สายจิต ลิลิตen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0737sl_abs.pdf534.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.