Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
MASSCOMM: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 31-40 of 71 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
7
...
8
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2553
ลักษณะการโฆษณาหาเสียงของผู้สมัครรับเลือกตั้งสมาชิกสภาผู้แทนราษฎร พ.ศ.2550 ผ่านสื่อสิ่งพิมพ์ในจังหวัดเชียงใหม่ = Characteristics of electioneering advertisements of members of house of representatives candidates in Chiang Mai Provivce via print media / อธิชัย ต้นกันยา
อธิชัย ต้นกันยา
2555
ความสามารถทางการสื่อสารเพื่อการเผยแผ่พระพุทธศาสนาแก่กลุ่มชาติพันธุ์บนพื้นที่สูงของโครงการพระบัณฑิตอาสาพัฒนาชาวเขา = Communication competence for the dissemination of buddhism among highland ethnic groups of the volunteer graduate monks working for hill tribe development project / กรรณิการ์ เพ็งปรางค์
กรรณิการ์ เพ็งปรางค์
2555
ความพึงพอใจของนักเรียนตาบอดในประเทศไทยต่อหนังสือเสียง หนังสือภาพนูนและหนังสืออักษรเบรลล์ = Gratifications of blind students in Thailand towards audio book, embossed texts and braille / นล นาคนาคา
นล นาคนาคา
2554
การใช้และความพึงพอใจต่อการรับชมละครโทรทัศน์ไทยของประชาชนลาว = Users and gratifications of Thai dramatic television program of Lao people / โอลำ จันทวิไล
โอลำ จันทวิไล
2553
ความพึงพอใจและความคาดหวังของผู้พิการทางสายตาต่อสถานีวิทยุชุมชนเพื่อผู้พิการ ในจังหวัดเชียงใหม่ = Gratifications and expection of the blinds toward community radio stations for disabled in Chiang Mai Province / จุฑามาศ กีรติภูมิธรรม
จุฑามาศ กีรติภูมิธรรม
2554
โฆษณาขนมขบเคี้ยวทางสื่อโทรทัศน์ที่มีผลต่อการรับรู้และการตัดสินใจเลือกบริโภคของเด็กในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = An Impact Of snack television commercials toward perception and buying decision of childen in Chiang Mai Province / จุฑารัตน์ ก๋าเครื่อง
จุฑารัตน์ ก๋าเครื่อง
2554
แผนการตลาดและการโฆษณาตัวเองของบริษัทตัวแทนโฆษณาในจังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing plan and self advertising of advertising agencies in Chiang Mai Province / สุธิชา ภิรมย์นุ่ม
สุธิชา ภิรมย์นุ่ม
2553
ความรักและความสัมพันธ์ระหว่างเพศที่ปรากฏในมิวสิควิดีโอไทย = Love and sexual relations appearing in Thai music videos / วนัสนันท์ ทุมโนน้อย
วนัสนันท์ ทุมโนน้อย
2553
วิเคราะห์เครื่องแบบนักเรียนเพื่อการสื่อสารภาพลักษณ์ของโรงเรียนอาชีวศึกษาเอกชนใน จ.เชียงใหม่ = Analyzing student uniforms as a tool for communicating image of private vocational schools in Chiang Mai / ประพันธ์ อภิวงค์
ประพันธ์ อภิวงค์
2553
การวิเคราะห์บทบรรณาธิการหนังสือพิมพ์ต่อการทำรัฐประหาร 19 กันยายน 2549 = Analyzing on newspaper's editorials on a coup d'etat 19 September 2006 / ศุภวรรณ ภู่เจริญ
ศุภวรรณ ภู่เจริญ
Discover
Author
1
กชกานต์ ทองรัตน์
1
กนกพร เอกกะสินสกุล
1
กรรณิการ์ ชมภูศรี
1
กรรณิการ์ เพ็งปรางค์
1
กันตภณ เชื้อสุวรรณ์
1
กิติวัฒน์ กิติบุตร
1
ขวัญชนก แก้วกันทา
1
ขวัญพร พันธุ์อุโมงค์
1
คำเฮือง คำประสิทธ์
1
จรูญ พรจากสวรรค์
.
next >
Subject
5
การสื่อสาร
4
การสื่อข่าวและการเขียนข่าว
4
การสื่อสาร -- แง่สังคม
4
ข่าวหนังสือพิมพ์
3
การประชาสัมพันธ์
3
การสื่อสารกับวัฒนธรรม
3
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
3
สื่อมวลชน
3
หนังสือพิมพ์
2
การจัดการตลาด
.
next >
Date issued
5
2558
1
2557
10
2555
13
2554
22
2553
15
2552
5
2551