Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
EDU: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.011 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
การบูรณาการกิจกรรมมุ่งปฏิบัติงานกับกลวิธีเสริมต่อการเรียนรู้เพื่อส่งเสริมความสามารถในการพูดภาษาอังกฤษและความเชื่อมั่นในตนเองของนักเรียนระดับก้าวหน้า = Integration of task-based activities and scaffolding strategies to promote English speaking ability and self-confidence of expanding level students / สุกานดา ญาติพร้อม
สุกานดา ญาติพร้อม
2550
กิจกรรมการให้ข้อมูลย้อนกลับงานเขียนภาษาอังกฤษแบบออนไลน์กับแบบตัวต่อตัว = Online versus face-to-face peer review activities in English writing / ธัญลักษณ์ จันทราช;"Online versus face-to-face peer review activities in English writing"
ธัญลักษณ์ จันทราช
2550
การใช้วิธีสตอรี่ไลน์เพื่อส่งเสริมความสามารถทางการพูดภาษาอังกฤษและความเชื่อมั่นในตนเองของนักเรียนระดับกำลังพัฒนา = Use of storyline method to promote English speaking ability and self-confidence of developing level students / ชมพูนุท อ้นจันทร์
ชมพูนุท อ้นจันทร์
2550
กิจกรรมมุ่งปฏิบัติงานเพื่อส่งเสริมความสามารถทางการเขียนภาษาอังกฤษและความสามารถในการเรียนรู้ด้วยตนเองของนักศึกษาระดับอาชีวศึกษา = Task-based learning activities to promote English writing ability and self-directed learning of Higher Vocational Students / นวลน้อย จิตธรรม
นวลน้อย จิตธรรม
2550
การใช้กิจกรรมต่อชิ้นส่วนเพื่อส่งเสริมความเข้าใจในการอ่าน การพูดภาษาอังกฤษ และทักษะทางสังคมของนักเรียนระดับก้าวหน้า = Using jigsaw activity to promote english reading comprehension, speaking ability and social skills of expanding level students / กนิษฐา จีถม
กนิษฐา จีถม
Discover
Author
1
กนิษฐา จีถม
1
ชมพูนุท อ้นจันทร์
1
ธัญลักษณ์ จันทราช
1
นวลน้อย จิตธรรม
1
สุกานดา ญาติพร้อม
Subject
2
ภาษาอังกฤษ -- การพูด
2
ภาษาอังกฤษ -- การเขียน
1
กิจกรรมการเรียนการสอน
1
ความเชื่อมั่นในตนเอง
1
ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน -- การศึกษา...