Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.011 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดของร้านขายยาฟาสซิโนในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards markeing mix factors of fascino drug stores in Mueang Chiang Mai district / ชนปภพ ปั้นทอง;"Customer satisfaction towards markeing mix factors of fascino drug stores in Mueang Chiang Mai district"
ชนปภพ ปั้นทอง
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกบริษัทจัดเก็บเศษวัสดุเหลือใช้ของผู้ประกอบการอุตสาหกรรมโรงเลื่อยและผลิตภัณฑ์จากไม้ในภาคกลาง = Factors influencing sawmills and wood products entrepreneurs towards selection of waste material collectors in the Central Thailand / จิราพร ขุมทอง
จิราพร ขุมทอง
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการของบริษัททักษะเพอเฟ็คท์พรีเซนท์เทชั่น เอเจนซี่ จำกัด สาขาเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services of Taksa Perfect Presentation Agency Company Limited, Chiang Mai Branch / ประไพศรี ประเสริฐแก้ว
ประไพศรี ประเสริฐแก้ว
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อ Micro Loan ของลูกค้า บมจ. ธนาคารกสิกรไทย ในจังหวัดนครปฐม = Services marketing mix factors affecting customers decision on using micro loan of Kasikornbank public company limited, Nakhon Pathom Province / ชูชาติ สุขเศวต
ชูชาติ สุขเศวต
2551
ความพึงพอใจในการบริการหลังการขายของลูกค้า บริษัท นัติมอเตอร์ จำกัด จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards after-sales services of Nat Motor company limited Chiang Mai Province / วีระชาติ ตรีชัยวิจิตร
วีระชาติ ตรีชัยวิจิตร
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าผู้ประกอบการธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อมในจังหวัดเชียงใหม่ต่อบริการบริหารการเงินผ่านระบบอิเล็กทรอนิกส์ของ บรษัท ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) = Customer satisfaction of small and medium enterprises in Chiang Mai Province Towards K-Cash Connect services of Kasikornbank Public Company Limited / อลิศรา มหาวันไชย
อลิศรา มหาวันไชย
Discover
Author
1
จิราพร ขุมทอง
1
ชนปภพ ปั้นทอง
1
ชูชาติ สุขเศวต
1
ประไพศรี ประเสริฐแก้ว
1
วีระชาติ ตรีชัยวิจิตร
1
อลิศรา มหาวันไชย
Subject
1
การจัดการตลาด
1
การตลาด
1
ธนาคารกสิกรไทย -- นครปฐม
1
ธุรกิจ
1
บริษัท นัติมอเตอร์
1
บริษัททักษะเพอเฟ็คท์พรีเซนท์เทชั่...
1
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
ผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่
1
พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์
1
ร้านขายยา -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
.
next >