Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-43 of 43 (Search time: 0.011 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2551ความพึงพอใจของลูกค้าผู้ประกอบการธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อมในจังหวัดเชียงใหม่ต่อบริการบริหารการเงินผ่านระบบอิเล็กทรอนิกส์ของ บรษัท ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) = Customer satisfaction of small and medium enterprises in Chiang Mai Province Towards K-Cash Connect services of Kasikornbank Public Company Limited / อลิศรา มหาวันไชยอลิศรา มหาวันไชย
2552ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดอิเล็กทรอนิกส์ตามลักษณะคุณภาพการบริการของ ไอเดีย พลัส ดอท เน็ต = Customer satisfaction towards electronic marketing mix factors based on the quality of services by Idea Plus Dot Net / อนวัช กองมงคลอนวัช กองมงคล
2553ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพการบริการของร้านช่างทองแอร์ เซอร์วิส ในจังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service quality of Changthong Air Service Shop in Chiang Mai Province / พิรุณ สันกลกิจพิรุณ สันกลกิจ