Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 43 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2552
ความพึงพอใจของตัวแทนจำหน่ายต่อการให้บริการของบริษัท ซินเน็ค (ประเทศไทย) จำกัด (มหาชน) สาขาเชียงใหม่ = Dealer tatisfaction towards services of Synnex (Thailand) Public Company Limited, Chiang Mai Branch / ภาณุพงศ์ จันทรสมา
ภาณุพงศ์ จันทรสมา
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการใช้บริการสถานีบริการน้ำมันเชลล์ห้างหุ้นส่วนจำกัด สงวนทุเรียนทอง อำเภอฮอด จังหวัดเชียงใหม่ = Customers satisfaction towards Sanguan Turiantong Limited Partnership, Shell Gas Station in Hot district, Chiang Mai Province / พัทธมน ศาลากิจ
พัทธมน ศาลากิจ
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกบริษัทจัดเก็บเศษวัสดุเหลือใช้ของผู้ประกอบการอุตสาหกรรมโรงเลื่อยและผลิตภัณฑ์จากไม้ในภาคกลาง = Factors influencing sawmills and wood products entrepreneurs towards selection of waste material collectors in the Central Thailand / จิราพร ขุมทอง
จิราพร ขุมทอง
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการของบริษัททักษะเพอเฟ็คท์พรีเซนท์เทชั่น เอเจนซี่ จำกัด สาขาเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services of Taksa Perfect Presentation Agency Company Limited, Chiang Mai Branch / ประไพศรี ประเสริฐแก้ว
ประไพศรี ประเสริฐแก้ว
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพบริการทางอิเล็กทรอนิกส์ของร้านคาเรนค็อทเทจ ในอีเบย์ดอตคอม = Customer satisfaction towarda e-service quality of Karen Cottage in eBay.com / เขมิยา สิงห์ลอ
เขมิยา สิงห์ลอ
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อ Micro Loan ของลูกค้า บมจ. ธนาคารกสิกรไทย ในจังหวัดนครปฐม = Services marketing mix factors affecting customers decision on using micro loan of Kasikornbank public company limited, Nakhon Pathom Province / ชูชาติ สุขเศวต
ชูชาติ สุขเศวต
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดผลิตภัณฑ์สีย้อมและเคมีภัณฑ์สิ่งทอของบริษัท คาสคาดา (ประเทศไทย) จำกัด = Customer satisfaction towards marketing mix of dye and Textile chemicals at Cascada (Thailand) Company Limited / พรศรี เอื้อสถาพรกิจ
พรศรี เอื้อสถาพรกิจ
2550
ความพึงพอใจของของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการของบริษัท ที-แอคเคาท์ จำกัด = Customer satisfaction towards services marketing mix of T-account Company Limited / ยงยุทธ พลอยทับทิม;"Customer satisfaction towards services marketing mix of T-account Company Limited"
ยงยุทธ พลอยทับทิม
2550
ความพึงพอใจของสมาชิกต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัทกรีนไดมอนด์จำกัด ในจังหวัดเชียงใหม่ = Members satisfaction toward the marketing mix of Green Diamond Co.,Ltd. in Chiang Mai Province / พิมพ์ใจ ฐิตะปุระ
พิมพ์ใจ ฐิตะปุระ
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อบริการสอบบัญชีของสำนักงานเจษฎา ซีพีเอ = Customers satisfaction towards audit service of Jesada CPA Office / เจษฎา เลี่ยมประวัติ
เจษฎา เลี่ยมประวัติ
Discover
Author
1
กาญจนา สุริโย
1
คณินธร มิตรานันท์
1
คมสัน นาคะกุล
1
จรัญชัย กรเกตุมหาชัย
1
จารุนันท์ จันทรมังกร
1
จิราพร ขุมทอง
1
ชนปภพ ปั้นทอง
1
ชินวุฒิ ตั้งวงษ์เลิศ
1
ชูชาติ สุขเศวต
1
ณรงค์ อินทิพย์
.
next >
Subject
10
การจัดการตลาด
8
การตลาด
2
บริการลูกค้า
2
พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์
2
ลูกค้า
2
สินเชื่อ
1
กองบังคับการตำรวจนครบาล 9
1
กัญชง
1
การตลาด -- เชียงใหม่
1
การสอบบัญชี
.
next >
Date issued
3
2557
3
2555
8
2554
8
2553
8
2552
6
2551
5
2550
1
2549
1
2547