Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 304 (Search time: 0.011 seconds).
previous
1
2
3
4
5
...
31
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
พฤติกรรมการซื้อผักกาดดองบรรจุกระป๋องของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Buying behavior of consumers towards canned pickled-mustard greens in Mueang Chiang Mai District / อรุณ ราตรีสวัสดิ์
อรุณ ราตรีสวัสดิ์
2551
ปัจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลผลต่อการตัดสินใจซื้อวัสดุก่อสร้างที่ร้านค้าสมัยใหม่ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of construction materials and equipment at modern trade in Mueang Samut Sakhon District / ยุวพร พึงพิพัฒน์
วัชรินทร์ กิติพฤฒิพันธุ์
2551
การวางแผนกลยุทธ์การตลาดของศูนย์เมล็ดพันธุ์ข้าวเชียงใหม่ = Marketing strategic planning of Chiang Mai rice seed center / ขจรศักดิ์ โนวัฒน์;"Marketing strategic planning of Chiang Mai rice seed center"
ขจรศักดิ์ โนวัฒน์
2551
พฤติกรรมลูกค้าในการซื้อสินค้าตราเฉพาะของห้างเทสโก้ โลตัส ในจังหวัดลำปาง = Customer behavior towards purchasing Tesco Lotus house brand products in Lumpang province / กุลธารินทร์ ปัญญา
กุลธารินทร์ ปัญญา
2551
แนวทางการลดต้นทุนการขนส่งมันฝรั่งสดในระบบโลจิสติกส์ของบริษัทผู้ผลิตขนมขบเคี้ยวมันฝรั่งทอดกรอบ = Guideline for reducing cost of fresh potato transportation on logistics system of snack and fried potato manufacturer company / ประสาร ทองโม้
ประสาร ทองโม้
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดในการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์วุ้นเส้นกึ่งสำเร็จรูปของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting purchasing preferences of instant bean vermicelli noodle products of consumers in Mueang Chiang Mai District / วาสนา ศิลปวรเศรษฐ
วาสนา ศิลปวรเศรษฐ
2551
การศึกษาความเป็นไปได้โครงการลงทุนธุรกิจโรงเรียนกวดวิชา ในอำเภอเมือง จังหวัดตาก = A feasibility study for investing in a tutorial school in Mueang Tak district / พัชรา บัวเกตุ
พัชรา บัวเกตุ
2551
ปัญหาของการควบคุมภายในทางการบัญชีของสหกรณ์การเกษตร ในจังหวัดพิษณุโลก = The problem of accounting internal control for the agricultural cooperative in Phitsanulok province / อนุสอน เทพสุวรรณ์;"The problem of accounting internal control for the agricultural cooperative in Phitsanulok province"
อนุสอน เทพสุวรรณ์
2551
ปัจจัยความสำเร็จของกิจกรรมกลุ่มคุณภาพ ของพนักงานระดับปฏิบัติการ บริษัท ฮานาไมโครอิเล็คโทรนิคส์ จำกัด มหาชน = Key success factors of quality control circle of operator-level employees at Hana Microelectronics public company limited, Lamphun province / นภัสวรรณ นามวงษา;"Key success factors of quality control circle of operator-level employees at Hana Microelectronics public company limited, Lamphun province"
นภัสวรรณ นามวงษา
2551
การพัฒนาระบบสารสนเทศทางบัญชีด้านงบประมาณเงินสดในบริษัท นามิกิ พรีซีชั่น (ประเทศไทย) จำกัด = The Development of accounting information system on cash budgeting in Namiki Predision (Thailand) Co., Ltd. / ธนภร แสนภิบาล
ธนภร แสนภิบาล
Discover
Author
1
กชกร ทุ่งสี
1
กณกนภา ไพรศรี
1
กนกอร ธีรนุลักษณ์
1
กมลรัฐ ลิ้มไขแสง
1
กมลวรรณ พิมพะปะตัง
1
กรกมล วิจารณ์พล
1
กรภัทร์ วงศ์รัตน์
1
กรรณเกษม วสันตวิษุวัต
1
กรวิทย์ ศานติอาวรณ์
1
กฤษณะ แสนวาสน์
.
next >
Subject
36
การตลาด
20
ความผูกพันต่อองค์การ
18
การจัดการตลาด
18
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
17
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
11
การตัดสินใจ
9
การจูงใจในการทำงาน
7
การบัญชี
7
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
7
ปัจจัย
.
next >