Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.009 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2547ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แชมพูผสมสมุนไพรของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumer decision to purchase Thai herbal shampoo in Bangkok Metropolitan Area / ณัฐพาณี เต็มสิริพจน์ณัฐพาณี เต็มสิริพจน์
2548การประเมินโอกาสทางเทคโนโลยีสะอาดในการผลิตแชมพูสมุนไพรประคำดีควาย : กรณีศึกษา ชมรมรักษ์สมุนไพรลำปาง = An assessment of the potential use of clean technology for the production of Soap Nut Tree Herbal Shampoo : A case study of Lampang Herb Conservation Assembly / ณัฐสุดา สิงหเสนีณัฐสุดา สิงหเสนี
2551การศึกษาความเป็นไปได้ของโครงการโรงงานผลิตสเปรย์สมุนไพรกำจัดไรฝุ่น = A feasibility study of an anti-mite herbal spray factory project / ธนิกา สุวรรณรัตน์;"A feasibility study of an anti-mite herbal spray factory project"ธนิกา สุวรรณรัตน์
2549ความพึงพอใจของลูกค้าต่อผลิตภัณฑ์สมุนไพรของโรงพยาบาลเจ้าพระยาอภัยภูเบศร จังหวัดปราจีนบุรี = Customer satisfaction towards herbal products of Chaoprayaapiphubet Hospital in Prachin Buri Province / ไพฑูรย์ ตั้งยืนยงไพฑูรย์ ตั้งยืนยง
2546ทัศนคติในการใช้สมุนไพรไทยของพนักงานในโรงงานอุตสาหกรรม อำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Factory worker attitude towards consuming Thai's herbs in Mueang District, Samut Sakhon Province / สุธิชัย ศรีสุภัควงศ์สุธิชัย ศรีสุภัควงศ์