Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-7 of 7 (Search time: 0.036 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
พฤติกรรมผู้บริโภคในการซื้อวัสดุสร้างในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior towards purchasing construction materials in Mueang Chiang Mai District / รชฏ ตันวิระ
รชฎ ตันวิระ
2552
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อผู้ซื้อในการเลือกซื้อวัสดุก่อสร้างประเภทไม้ฝาสังเคราะห์ในอำเภอสันทราย จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting buyers decision towards selection fibre siding board in Amphoe Sansai Chiang Mai District / สุธีร์ ตรีวัชรารัตน์
สุธีร์ ตรีวัชรารัตน์
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้อวัสดุก่อสร้างจากห้างหุ้นส่วนจำกัดยุทธนาฮาร์ดแวร์ จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting customers buying decision towards construction materials of Yuthana Hardware Limited Partnership, Chiang Mai Province / ยุทธนา นฤนาทวงศ์สกุล
ยุทธนา นฤนาทวงศ์สกุล
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าของลูกค้าร้านซีเมนต์ไทยโฮมมาร์ทในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Services maketing mix factors affecting customer buying decision at Cementhai Home Mart in Mueang District, Samut Sakhon Province / กาญจนา เจริญคงธรรม
กาญจนา เจริญคงธรรม
2548
ปัจจัยจูงใจในการทำงานของพนักงาน บริษัท องกรณ์ห้องเย็น จำกัด = Employee motivating factors in working at Ongkorn Cold Storage Co.,Ltd. / ชวาล นิ่มพิจารณ์
ชวาล นิ่มพิจารณ์
2552
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกร้านวัสดุก่อสร้างในอำเภอเมืองสตูล = Services marketing mix factors affection consumer decision towards selection of construction material stores in Mueang Satun District / ณรงค์ฤทธิ์ จวงวาณิชย์
ณรงค์ฤทธิ์ จวงวาณิชย์
2552
กระบวนการตัดสินใจซื้อคอนกรีตผสมเสร็จสำหรับผู้ประกอบการบ้านจัดสรร ในจังหวัดเชียงใหม่ = Housing estate developers buying decision process towards ready mixed concrete in Chiang Mai Province / ธงชัย เห็นประเสริฐแท้
ธงชัย เห็นประเสริฐแท้
Discover
Author
1
กาญจนา เจริญคงธรรม
1
ชวาล นิ่มพิจารณ์
1
ณรงค์ฤทธิ์ จวงวาณิชย์
1
ธงชัย เห็นประเสริฐแท้
1
ยุทธนา นฤนาทวงศ์สกุล
1
รชฎ ตันวิระ
1
สุธีร์ ตรีวัชรารัตน์
Subject
2
การจัดการตลาด
2
วัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การตลาด
1
การจูงใจในการทำงาน -- สมุทรสาคร
1
การตลาด -- สมุทรสาคร
1
การตลาด -- เชียงใหม่
1
การตัดสินใจ
1
ความพอใจในการทำงาน -- สมุทรสาคร
1
คอนกรีต
1
บริษัทองกรณ์ห้องเย็น
1
บ้านจัดสรร -- เชียงใหม่
.
next >
Date issued
1
2555
3
2552
1
2551
2
2548