Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.016 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2552ปัจจัยส่วนประสมตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวต่างชาติในการเข้าชมการแข่งขันกีฬามวยไทยในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting foreign tourists decision towards attending Thai boxing competitions in Mueang Chiang Mai District / เกศินี ประทุมมณีเกศินี ประทุมมณี
2551พฤติกรรมการเปิดรับสื่อของนักท่องเที่ยวชาวยุโรปต่อนิตยสารแจกฟรีเพื่อการท่องเที่ยวในจังหวัดเชียงใหม่ = Media exposure of European tourists towards free tourist magazines in Chiang Mai province / จุไรรัตน์ ลิขิตวัชรปกรณ์;"Media exposure of European tourists towards free tourist magazines in Chiang Mai province"จุไรรัตน์ ลิขิตวัชรปกรณ์
2549พฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์หัตถกรรมของนักท่องเที่ยวชาวต่างประเทศ ณ ไนท์บาซาร์ จังหวัดเชียงใหม่ = Foreign tourists'buying behavior towards handicraft products at the Night Bazaar, Chiang Mai Province / พาวุธ บุญเปลี่ยนพาวุธ บุญเปลี่ยน
2547ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการซื้อผลิตภัณฑ์ที่ทำจากผ้าของนักท่องเที่ยวชาวต่างประเทศในตลาดไนท์บาซาร์ อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors influencing foreign tourists' decisions to buy textile products in The Night Bazaar, Mueang District, Chiang Mai Province / อารยะ คุณาศิระอารยะ คุณาศิระ
2554ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อโปรแกรมการท่องเที่ยวต่างประเทศแบบสำเร็จรูป = Services marketing mix factors affecting tourists in Mueang Chiang Mai district towards buying outbound inclusive tours / นิลวรรณ คู่เจริญถาวรนิลวรรณ คู่เจริญถาวร
2552ความคิดเห็นของนักท่องเที่ยวชาวต่างประเทศในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ต่อการจำหน่ายสินค้าและบริการผ่านระบบพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ = Opinion of foreign tourists in Mueang Chiang Mai District towards selling products and services through e-Commerce / ทิพย์วรรณ มณีไกรสอนทิพย์วรรณ มณีไกรสอน