Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2550ความพึงพอใจต่อระบบลูกค้าสัมพันธ์ของลูกค้าที่ใช้บริการด้านสินเชื่อของธนาคารกสิกรไทยในจังหวัดสมุทรสาคร = Credit finance customers' satisfaction towards customers relations system of Kasikornbank inSamutSakhon province / สิทธิชัย แจ้งพลอยสิทธิชัย แจ้งพลอย
2550ความพึงพอใจในการใช้บริการช่างประปาของวิศวกรในโรงงานอุตสาหกรรมในจังหวัดสมุทรสาคร = Factory engineer's satisfaction towards plumbing services in Samut Sakhon Province / เสริมวิทย์ บุญจ้อยเสริมวิทย์ บุญจ้อย
2549ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ K-mAlert ของธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ในจังหวัดสมุทรสาคร = Customer satisfaction towards K-mAlert service of Kasikornbank Public Company Limited in Samut Sakhon province / อภิวรรณ ลาภวรารักษ์อภิวรรณ ลาภวรารักษ์
2546ความพึงพอใจต่อการใช้บริการฝาก-ถอนเงินของลูกค้า : กรณีศึกษา ธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาสมุทรสาคร = Customer satisfaction towards deposit and withdrawal services : A case study of the Siam Commercial Bank (public) Company Limited, Samut Sakhon Branch / ศิริลักษณ์ อุณหสุทธิยานนท์ศิริลักษณ์ อุณหสุทธิยานนท์
2552ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อคุณภาพบริการของธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) สาขาย่อยคลองครุ จังหวัดสมุทรสาคร = Customer satisaction towards service quality of Krungsri Ayudhya Bank Public Company Limited, Khlong Khru Subbranch, Samut Sakhon Province / เสรี วงศ์ทวีลาภเสรี วงศ์ทวีลาภ