Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.009 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2553การวัดมูลค่าตราสินค้ากาแฟนาชาจากมุมมองของผู้บริโภค ในจังหวัดภูเก็ต = Measuring consumer-based brand equity of NACHA coffee in Phuket Province / ทิพาวาดี ทวีอภิรดีวิโรจน์ทิพาวาดี ทวีอภิรดีวิโรจน์
2555พฤติกรรมการบริโภคกาแฟสดของผุ้บริโภคในอำเภอเมืองนครสวรรค์ = Fresh-coffee consumption behavior of consumers in Mueang Nakhon Sawan District / จุตินันท์ เรืองจุติโพธิ์พานจุตินันท์ เรืองจุติโพธิ์พาน
2554การเปรียบเทียบมูลค่าตราสินค้าสตาร์บัคส์และกาแฟวาวีในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Brand equity comparison between Starbucks and Wawee Coffee in Mueang Chiang Mai District / วีระศักดิ์ รอดสุวรรณวีระศักดิ์ รอดสุวรรณ
2553การวัดมูลค่าตราสินค้ากาแฟนาชาจามมุมมองผู้บริโภค ในจังหวัดเชียงใหม่ = Measuring consumer-based brand equity of NACHA Coffee in Chiang Mai Province / ชานนท์ ผ่องเจริญกุลชานนท์ ผ่องเจริญกุล
2550การศึกษาความเป็นไปได้ในการลงทุนธุรกิจร้านกาแฟดอยคำของมูลนิธิโครงการหลวง บริเวณ ธนาคาร กรุงไทย จำกัด (มหาชน) สำนักงานใหญ่ = A Feasibility study of investment on Doikham coffec shop by Royal Project Foundation at Khrung Thai Bank PCL. vatana district, Bangkok / กฤษฎ์ เฟื่องวณิชศาสตร์กฤษฎ์ เฟื่องวณิชศาสตร์