Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2550ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการด้านสินเชื่อเช่าซื้อรถยนต์ของธนาคารธนชาต จำกัด (มหาชน) จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards loan services for automobile leasing of Thanachart Bank Public Company Limited, Chiang Mai Province / กนกวรรณ ปรีชาชาญกนกวรรณ ปรีชาชาญ
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลในการเลือกใช้บริการสินเชื่อของลูกค้ากับธนาคารพัฒนาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อมแห่งประเทศไทย ศุนย์ธุรกิจปราจีนบุรี = Services marketing mixed factors affecting the use of credit services of customers of small and medium enterprise development bank of Thailand, Prachin Buri Business Center / ประพาส ชนันชนะประพาส ชนันชนะ
2550ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการด้านสินเชื่อของทีมลูกค้าผู้ประกอบการสี่แยกสนามบิน ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards credit services of the corporate banking team of Si-Yack-Sanambin, Kasikornbank public conpany limed, Chiang Mai province / สุทธินันท์ นุชอนงค์สุทธินันท์ นุชอนงค์
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อธุรกิจขนาดย่อมธนคารกสิกรไทยของผู้ประกอบการขนาดย่อม ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting entrepreneurs' decision in selecting Kasikornbank's credit services for SMEs in Mueang Samut Sakhon district / เอนก กุลชุติสินเอนก กุลชุติสิน
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อเพื่อที่อยู่อาศัยในกรุงเทพมหานคร ของลูกค้า ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) = Marketing mix factors affecting customer selection towards home loan services of Bangkok Bank public company limited in Bangkok Metropolitan / นิธินันท์ พิบูลย์ศักดิ์โสภณนิธินันท์ พิบูลย์ศักดิ์โสภณ
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกใช้บริการสินเชื่อส่วนบุคคลภายใต้กำกับธนาคารแห่งประเทศไทยของสถาบันการเงินที่ไม่ใช่ธนาคารในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Services marketing mix factors influencing customers in the selection of personal loans from non-banking financial institutions in Mueang district, Chiang Mai Province / สมพล วิสมิตะนันทน์สมพล วิสมิตะนันทน์