Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.017 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการด้านสินเชื่อเช่าซื้อรถยนต์ของธนาคารธนชาต จำกัด (มหาชน) จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards loan services for automobile leasing of Thanachart Bank Public Company Limited, Chiang Mai Province / กนกวรรณ ปรีชาชาญ
กนกวรรณ ปรีชาชาญ
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลในการเลือกใช้บริการสินเชื่อของลูกค้ากับธนาคารพัฒนาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อมแห่งประเทศไทย ศุนย์ธุรกิจปราจีนบุรี = Services marketing mixed factors affecting the use of credit services of customers of small and medium enterprise development bank of Thailand, Prachin Buri Business Center / ประพาส ชนันชนะ
ประพาส ชนันชนะ
2550
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการด้านสินเชื่อของทีมลูกค้าผู้ประกอบการสี่แยกสนามบิน ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards credit services of the corporate banking team of Si-Yack-Sanambin, Kasikornbank public conpany limed, Chiang Mai province / สุทธินันท์ นุชอนงค์
สุทธินันท์ นุชอนงค์
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อธุรกิจขนาดย่อมธนคารกสิกรไทยของผู้ประกอบการขนาดย่อม ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting entrepreneurs' decision in selecting Kasikornbank's credit services for SMEs in Mueang Samut Sakhon district / เอนก กุลชุติสิน
เอนก กุลชุติสิน
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อเพื่อที่อยู่อาศัยในกรุงเทพมหานคร ของลูกค้า ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) = Marketing mix factors affecting customer selection towards home loan services of Bangkok Bank public company limited in Bangkok Metropolitan / นิธินันท์ พิบูลย์ศักดิ์โสภณ
นิธินันท์ พิบูลย์ศักดิ์โสภณ
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกใช้บริการสินเชื่อส่วนบุคคลภายใต้กำกับธนาคารแห่งประเทศไทยของสถาบันการเงินที่ไม่ใช่ธนาคารในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Services marketing mix factors influencing customers in the selection of personal loans from non-banking financial institutions in Mueang district, Chiang Mai Province / สมพล วิสมิตะนันทน์
สมพล วิสมิตะนันทน์
Discover
Author
1
กนกวรรณ ปรีชาชาญ
1
นิธินันท์ พิบูลย์ศักดิ์โสภณ
1
ประพาส ชนันชนะ
1
สมพล วิสมิตะนันทน์
1
สุทธินันท์ นุชอนงค์
1
เอนก กุลชุติสิน
Subject
1
ผู้ประกอบการ -- สมุทรสาคร
1
รถยนต์
.
< previous