Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.012 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดของร้านขายยาฟาสซิโนในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards markeing mix factors of fascino drug stores in Mueang Chiang Mai district / ชนปภพ ปั้นทอง;"Customer satisfaction towards markeing mix factors of fascino drug stores in Mueang Chiang Mai district"
ชนปภพ ปั้นทอง
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกบริษัทจัดเก็บเศษวัสดุเหลือใช้ของผู้ประกอบการอุตสาหกรรมโรงเลื่อยและผลิตภัณฑ์จากไม้ในภาคกลาง = Factors influencing sawmills and wood products entrepreneurs towards selection of waste material collectors in the Central Thailand / จิราพร ขุมทอง
จิราพร ขุมทอง
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการของบริษัททักษะเพอเฟ็คท์พรีเซนท์เทชั่น เอเจนซี่ จำกัด สาขาเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services of Taksa Perfect Presentation Agency Company Limited, Chiang Mai Branch / ประไพศรี ประเสริฐแก้ว
ประไพศรี ประเสริฐแก้ว
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อ Micro Loan ของลูกค้า บมจ. ธนาคารกสิกรไทย ในจังหวัดนครปฐม = Services marketing mix factors affecting customers decision on using micro loan of Kasikornbank public company limited, Nakhon Pathom Province / ชูชาติ สุขเศวต
ชูชาติ สุขเศวต
2551
ความพึงพอใจในการบริการหลังการขายของลูกค้า บริษัท นัติมอเตอร์ จำกัด จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards after-sales services of Nat Motor company limited Chiang Mai Province / วีระชาติ ตรีชัยวิจิตร
วีระชาติ ตรีชัยวิจิตร
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าผู้ประกอบการธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อมในจังหวัดเชียงใหม่ต่อบริการบริหารการเงินผ่านระบบอิเล็กทรอนิกส์ของ บรษัท ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) = Customer satisfaction of small and medium enterprises in Chiang Mai Province Towards K-Cash Connect services of Kasikornbank Public Company Limited / อลิศรา มหาวันไชย
อลิศรา มหาวันไชย
Discover
Author
1
จิราพร ขุมทอง
1
ชนปภพ ปั้นทอง
1
ชูชาติ สุขเศวต
1
ประไพศรี ประเสริฐแก้ว
1
วีระชาติ ตรีชัยวิจิตร
1
อลิศรา มหาวันไชย
Subject
1
ร้านขายยา -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
1
ลูกค้า -- เชียงใหม่
1
วัสดุเหลือใช้
1
สินเชื่อ
1
อุตสาหกรรมไม้ -- ไทย (ภาคกลาง)
.
< previous