Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-18 of 18 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2546
ทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อร้านค้าปลีกในอำเภอบ้านแพ้ว จังหวัดสมุทรสาคร = Consumer attitude towards retail stories in Ban Phaeo District, Samut Sakhon Province / พีรพล รักษา
พีรพล รักษา
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าของลูกค้าร้านซีเมนต์ไทยโฮมมาร์ทในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Services maketing mix factors affecting customer buying decision at Cementhai Home Mart in Mueang District, Samut Sakhon Province / กาญจนา เจริญคงธรรม
กาญจนา เจริญคงธรรม
2548
พฤติกรรมการซื้ออาหารทะเลแปรรูปแช่เยือกแข็งของผู้บริโภค ในจังหวัดสมุทรสาคร = Consumers buying behavior of frozen seafood in Samut Sakhon Province / อัณศยา ถาวรทวีวงษ์
อัณศยา ถาวรทวีวงษ์
2546
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกร้านขายยาของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting customer selection of drug stores in Mueang district, Samut Sakhon province / ศนิ จันทร์สัชนาลัย
ศนิ จันทร์สัชนาลัย
2546
ทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อร้านค้าปลีกในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Consumer attitude towards retail store in Muenag, district, Samut Sakhon province / นุภาศพัฒน์ สุทธิธรรม
นุภาศพัฒน์ สุทธิธรรม
2546
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อก๊าซปิโตเลียมเหลวของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = The Marketing mix factors affecting customers buying liquefied petroleum gas in Mueang district, Samut Sakhon Province / วิทยา ศิริธนานุกูลวงศ์
วิทยา ศิริธนานุกูลวงศ์
2546
ทัศนคติที่มีต่อพลังงานทดแทน (เอทานอล) เป็นเชื้อเพลิงรถยนต์ของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Consumer attitude towards alternative energy (ethanal) used for automobile in Samut Sakhon Province / พรเพ็ญ เลิศทัศนวงศ์
พรเพ็ญ เลิศทัศนวงศ์
2546
ทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อร้านค้าปลีกในอำเภอกระทุ่มแบน จังหวัดสมุทรสาคร = Consumer attitude towards retail stores in Krathum Baen district, Samut Sakhon province / ฐิตินันท์ วรธรรมานนท์
ฐิตินันท์ วรธรรมานนท์
Discover
Author
1
กรกนก เพ็ชรตระกูล
1
กาญจนา เจริญคงธรรม
1
จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทร
1
จุตติ กิ่งพะโยม
1
ฐิตินันท์ วรธรรมานนท์
1
ทวีศักดิ์ กุศลธรรมรัตน์
1
นุภาศพัฒน์ สุทธิธรรม
1
บุศรินทร์ จูงอานุภาพ
1
พรศรี กุลทรงคุณากร
1
พรเพ็ญ เลิศทัศนวงศ์
.
next >
Subject
5
การตลาด
5
พฤติกรรมผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
3
พฤติกรรมผู้บริโภค
3
ร้านค้าปลีก -- สมุทรสาคร
2
ร้านอาหาร -- สมุทรสาคร
2
อาหารทะเล -- สมุทรสาคร
1
การตลาด -- สมุทรสาคร
1
ก๊าซปิโตรเลียมอัดเหลว
1
ชาเขียว
1
ทอง
.
next >
Date issued
2
2549
3
2548
5
2547
8
2546