Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 81-90 of 205 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2548ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาย่อย เซ็นทรัลแอร์พอร์ต เชียงใหม่ = Customer's satisfaction towards services of The Siam Commercial Bank (Public) Company Limited, Central Airport Sub Branch, Chiang Mai / ยุทธนา ศิริธรยุทธนา ศิริธร
2548พฤติกรรมในการซื้อหนังสือพิมพ์รายวันของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Purchasing behavior of consumers toward buying newspapers in Mueang District, Chiang Mai Province / ภรณี ดวงฉ่ำภรณี ดวงฉ่ำ
2548ปัจจัยจูงใจที่มีผลต่อการทำงานของพนักงาน ธนาคารแห่งประเทศไทย สำนักงานภาคเหนือ = The Motivating factors influencing employees at The Bank of Thailand, Northern Region. / จารุมาส ปาละรัตน์จารุมาส ปาละรัตน์
2548ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องพ็อคเก็ตพีซีของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision in purchasing pocket PC in Muang District, Chiang Mai Province / เบญจวรรณ แพทย์สมานเบญจวรรณ แพทย์สมาน
2548ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการบริการหลังการขายรถยนต์โตโยต้าของศูนย์บริการรถยนต์โตโยต้า บริษัท สหพานิช เชียงใหม่ จำกัด = Customer's satisfaction toward after sale service from Toyota Service Center of Sahaphanich Co., Ltd / สงวน ลิ้มเล็งเลิศสงวน ลิ้มเล็งเลิศ
2548ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการของบริษัท สมจิตร์แอร์ เอ็นจิเนียริ่ง จำกัด = Customers'satisfaction towards the services of Somchit Air Engineering Co., Ltd. / พรพิมล เถียรรุ่งเรืองชัยพรพิมล เถียรรุ่งเรืองชัย
2548ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อบ้านของพนักงานในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = The Service marketing mix factors affecting the decision towards purchasing houses by employees of the Northern Region Industrial Estate, Lamphun Province / ณัฐมน เจริญทวีทรัพย์ณัฐมน เจริญทวีทรัพย์
2548ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกตัวแทนออกของของบริษัทในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = Services marketing mix factors affecting the selection of custom brokers for companies in The Northern Region Industrial Estate Lamphun Province / นิดา สุราสานิดา สุราสา
2548ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อปลาสวยงามของร้านค้าปลีกปลาสวยงามในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting purchasing of ornamental fish by ornamental fish retail shops in Chiang Mai Province / พันแสง เรืองถิรเศรษฐ์พันแสง เรืองถิรเศรษฐ์
2548ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อส้มสายน้ำผึ้ง ใน อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of Sainamphueng Mandarin in Mueang District, Chiang Mai Province / จาตุรงค์ จิรังวรพจน์จาตุรงค์ จิรังวรพจน์