Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 51-60 of 205 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
...
3
4
5
6
7
8
9
...
21
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
การประเมินโอกาสทางเทคโนโลยีสะอาดในการผลิตแชมพูสมุนไพรประคำดีควาย : กรณีศึกษา ชมรมรักษ์สมุนไพรลำปาง = An assessment of the potential use of clean technology for the production of Soap Nut Tree Herbal Shampoo : A case study of Lampang Herb Conservation Assembly / ณัฐสุดา สิงหเสนี
ณัฐสุดา สิงหเสนี
2548
ทัศนคติของผู้ประกอบการขายสินค้าให้นักท่องเที่ยวในจังหวัดเชียงใหม่ต่อระบบการคืนภาษีมูลค่าเพิ่มให้นักท่องเที่ยว = Attitude of retail entrepreneur in Chiang Mai Province Toward VAT Refund for Tourists System / สุกัญญา ใจเที่ยง
สุกัญญา ใจเที่ยง
2548
การศึกษาความเป็นไปได้โครงการลงทุนธุรกิจเชื้อเห็ดและอุปกรณ์ในการเพาะเห็ดในเขตอำเภอสันทราย จังหวัดเชียงใหม่ = A Feasibility study on the investment project in equipment of mushroom plant and mushroom spawn business in Sansai District, Chiang Mai Province / ปัทมภรณ์ เจียตระกูล
ปัทมภรณ์ เจียตระกูล
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อระบบกล้องโทรทัศน์วงจรปิดของที่พักอาศัยให้เช่ารายเดือนในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision of buying closed circuit television system at monthly rental residence in Chiang Mai Municipality / รัชดาภรณ์ ปัญญาชัย
รัชดาภรณ์ ปัญญาชัย
2548
ต้นทุนและผลตอบแทนการปลูกข้าวอินทรีย์ของสมาชิกกลุ่มเกษตรกรหมู่บ้านดอนเจียง ตำบลสบเปิง อำเภอแม่แตง จังหวัดเชียงใหม่ = Cost and returns of organic rice cultivation for members of the farmers crop in Ban Donjeang, Tambon Sobperng Amphoe Mae Taeng, Changwat Chiang Mai / ต่อศักดิ์ นิยะมาศ
ต่อศักดิ์ นิยะมาศ
2548
ทัศนคติของลูกค้าที่มีต่อบริการทวีมิตรของธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเกษตร สาขาราชบุรี จังหวัดราชบุรี = Customers' attitudes towards Taweemit service of bank for agriculture and agricultural cooperatives in Ratchaburi branch, Ratchaburi province / นวรัตน์ นุชเนตร
นวรัตน์ นุชเนตร
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำยาเคลือบส้มของผู้ประกอบการโรงเคลือบส้ม ในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting decision of tangerine fruit coating by the entrepreneurs of tangerine fruit coating in Chiang Mai Province / อนุวัตร ภูวเศรษฐ
อนุวัตร ภูวเศรษฐ
2548
การรับรู้ของกลุ่มอุตสาหกรรมต่อการติดตั้ง NGR ที่สถานีไฟฟ้าเขาย้อย = Perception of industry group towards installation of NGR at Khaoyoi electrical substation / ธนะ โชคพระสมบัติ
ธนะ โชคพระสมบัติ
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการธุรกิจดูแลรักษารถยนต์ ของพนักงานบริษัทในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = The Services marketing mix factors affecting the selection towards car care services of employees in Northern region Industrial Estate, Lamphun Province / รัชฎาภรณ์ ทาระวรรณ
รัชฎาภรณ์ ทาระวรรณ
2548
ความพึงพอใจในการยื่นขอคืนภาษีเงินได้บุคคลธรรมดาทางอินเตอร์เน็ตของประชาชนในกรุงเทพมหานคร = Tax payers satisfaction towards claiming personal income tax refund via internet in Bangkok metropolitan / บุษรากร สุขน้อย
บุษรากร สุขน้อย
Discover
Author
1
กชกร ธรรมมิโกมินทร์
1
กนกรัตน์ ชื่นโกมล
1
กมลรัตน์ จิราชัยรัตน์
1
กริยาพร เทพรัตน์
1
กัญญา อินต๊ะ
1
กัญญารัตน์ กิติกรรณากรณ์
1
กาญจนา คุชกะ
1
กาญจนา เจริญคงธรรม
1
กานต์สุดา พรนิมิตร
1
กิตติ ลักขณาวงศ์
.
next >
Subject
22
การตลาด
12
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
11
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
8
การบัญชี
8
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
6
การตลาด -- เชียงใหม่
6
นิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ
6
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
5
การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
5
ต้นทุนการผลิต
.
next >