Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 205 (Search time: 0.01 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2548การประเมินโอกาสทางเทคโนโลยีสะอาดในการผลิตแชมพูสมุนไพรประคำดีควาย : กรณีศึกษา ชมรมรักษ์สมุนไพรลำปาง = An assessment of the potential use of clean technology for the production of Soap Nut Tree Herbal Shampoo : A case study of Lampang Herb Conservation Assembly / ณัฐสุดา สิงหเสนีณัฐสุดา สิงหเสนี
2548ทัศนคติของผู้ประกอบการขายสินค้าให้นักท่องเที่ยวในจังหวัดเชียงใหม่ต่อระบบการคืนภาษีมูลค่าเพิ่มให้นักท่องเที่ยว = Attitude of retail entrepreneur in Chiang Mai Province Toward VAT Refund for Tourists System / สุกัญญา ใจเที่ยงสุกัญญา ใจเที่ยง
2548การศึกษาความเป็นไปได้โครงการลงทุนธุรกิจเชื้อเห็ดและอุปกรณ์ในการเพาะเห็ดในเขตอำเภอสันทราย จังหวัดเชียงใหม่ = A Feasibility study on the investment project in equipment of mushroom plant and mushroom spawn business in Sansai District, Chiang Mai Province / ปัทมภรณ์ เจียตระกูลปัทมภรณ์ เจียตระกูล
2548ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อระบบกล้องโทรทัศน์วงจรปิดของที่พักอาศัยให้เช่ารายเดือนในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision of buying closed circuit television system at monthly rental residence in Chiang Mai Municipality / รัชดาภรณ์ ปัญญาชัยรัชดาภรณ์ ปัญญาชัย
2548ต้นทุนและผลตอบแทนการปลูกข้าวอินทรีย์ของสมาชิกกลุ่มเกษตรกรหมู่บ้านดอนเจียง ตำบลสบเปิง อำเภอแม่แตง จังหวัดเชียงใหม่ = Cost and returns of organic rice cultivation for members of the farmers crop in Ban Donjeang, Tambon Sobperng Amphoe Mae Taeng, Changwat Chiang Mai / ต่อศักดิ์ นิยะมาศต่อศักดิ์ นิยะมาศ
2548ทัศนคติของลูกค้าที่มีต่อบริการทวีมิตรของธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเกษตร สาขาราชบุรี จังหวัดราชบุรี = Customers' attitudes towards Taweemit service of bank for agriculture and agricultural cooperatives in Ratchaburi branch, Ratchaburi province / นวรัตน์ นุชเนตรนวรัตน์ นุชเนตร
2548ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำยาเคลือบส้มของผู้ประกอบการโรงเคลือบส้ม ในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting decision of tangerine fruit coating by the entrepreneurs of tangerine fruit coating in Chiang Mai Province / อนุวัตร ภูวเศรษฐอนุวัตร ภูวเศรษฐ
2548การรับรู้ของกลุ่มอุตสาหกรรมต่อการติดตั้ง NGR ที่สถานีไฟฟ้าเขาย้อย = Perception of industry group towards installation of NGR at Khaoyoi electrical substation / ธนะ โชคพระสมบัติธนะ โชคพระสมบัติ
2548ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการธุรกิจดูแลรักษารถยนต์ ของพนักงานบริษัทในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = The Services marketing mix factors affecting the selection towards car care services of employees in Northern region Industrial Estate, Lamphun Province / รัชฎาภรณ์ ทาระวรรณรัชฎาภรณ์ ทาระวรรณ
2548ความพึงพอใจในการยื่นขอคืนภาษีเงินได้บุคคลธรรมดาทางอินเตอร์เน็ตของประชาชนในกรุงเทพมหานคร = Tax payers satisfaction towards claiming personal income tax refund via internet in Bangkok metropolitan / บุษรากร สุขน้อยบุษรากร สุขน้อย