Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 13 (Search time: 0.008 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
ความพึงพอใจของคณะกรรมการสถานศึกษาขั้นพื้นฐานที่มีต่อการจัดสภาพแวดล้อมทางการเรียนรู้ของโรงเรียนศึกษาพิเศษน่าน = Basic education institution committee's satisfaction on learning environment management of Nan Suksa Phiset School / ชุรีกร วงศ์ไชยยา
ชุรีกร วงศ์ไชยยา
2547
การจัดการเรียนรู้แบบบูรณาการ ระดับช่วงชั้นที่ 3 ของครูสังคมศึกษา โรงเรียนในอำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ = Integrated learning management of the third grade level of social studies teachers in schools of Hang Dong District, Chiang Mai Province / รำจวน จักษุแก้ว
รำจวน จักษุแก้ว
2547
การจัดการแหล่งการเรียนรู้ของสถานศึกษาในกิ่งอำเภอดอยหล่อ จังหวัดเชียงใหม่ / วินัย ไพยารมณ์
วินัย ไพยารมณ์
2547
การสร้างบทเรียนไฮเปอร์บุ๊กสำหรับกระบวนวิชา การเรียนรู้กับการสื่อความหมาย = Construction of Hyperbook for learning and communication course / เจษฎาภรณ์ คำมี
เจษฎาภรณ์ คำมี
2547
การพัฒนาทักษะการเขียนเรื่องสั้นของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 โดยใช้กิจกรรมการเรียนรู้แบบซินเนคติกส์ = Developing short story writing skills of Prathom Suksa 2 students through synectics learning activities / นันทนา ยาวิราช
นันทนา ยาวิราช
2547
การจัดกระบวนการเรียนรู้ที่เน้นผู้เรียนเป็นสำคัญของโรงเรียนเวียงเจดีย์วิทยา อำเภอลี้ จังหวัดลำพูน = Provision in child-centered learning process of Wiangjedeewittaya School, Li District, Lamphun Province / อำพันธ์ เรือแก้ว
อำพันธ์ เรือแก้ว
2547
สภาพของโรงเรียนในฐานะองค์กรแห่งการเรียนรู้ของโรงเรียนมงฟอร์ตวิทยาลัย แผนกมัธยม จังหวัดเชียงใหม่ / เกษกานดา คงทวีเลิศ
เกษกานดา คงทวีเลิศ
2547
การสร้างแผนการจัดการเรียนรู้แบบโครงงานเรื่อง ผลิตภัณฑ์จากวัสดุท้องถิ่น สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 = Construction of project-based learning plans on local material products for Prathom Suksa 6 Students / กุศลาภรณ์ จันทร์ภิรมย์
กุศลาภรณ์ จันทร์ภิรมย์
2547
ความพึงพอใจของประชาชนและนักศึกษาต่อโครงการเรียนรู้รวมกันสรรค์สร้างชุมชน อำเภอปัว จังหวัดน่าน = Satisfaction of people and students towards the cooperative learning for community project, Amphoe Pua, Changwat Nan / สุทธนา ฮั่นเกียรติพงษ์
สุทธนา ฮั่นเกียรติพงษ์
2547
การบริหารแหล่งเรียนรู้เพื่อการจัดการเรียนรู้ตามหลักสูตรการศึกษาขั้นพื้นฐาน ของโรงเรียนในเขตพื้นที่การศึกษาลำพูน เขต 2 = Learning resources management for learning provision according to basic education curriculum of schools under Lamphun Education Service Area 2 / สายสุนีย์ แสงเขื่อนแก้ว
สายสุนีย์ แสงเขื่อนแก้ว
Discover
Author
1
กุศลาภรณ์ จันทร์ภิรมย์
1
ชุรีกร วงศ์ไชยยา
1
นพพร พวงสมบัติ
1
นันทนา ยาวิราช
1
รำจวน จักษุแก้ว
1
วินัย ไพยารมณ์
1
สายสุนีย์ แสงเขื่อนแก้ว
1
สาริน โสภาวรรณ์
1
สุชาดา สายทิ
1
สุทธนา ฮั่นเกียรติพงษ์
.
next >
Subject
11
การเรียนรู้
4
โรงเรียน -- เชียงใหม่
2
ความพอใจ
1
การทอผ้า -- เชียงใหม่. อำเภอแม่แจ่ม
1
การปฏิรูปการเรียนรู้
1
การศึกษาขั้นพื้นฐาน -- ลำพูน
1
การศึกษาพิเศษ -- น่าน
1
การสื่อสาร
1
การเรียน
1
การเรียนรู้ -- คอมพิวเตอร์ช่วยการสอน
.
next >