Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 12 (Search time: 0.019 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
การใช้กิจกรรมกลุ่มเพื่อพัฒนาความเชื่อมั่นในความสามารถของตนเอง ของนักเรียนในระดับชั้นมัธยมศึกษาตอนต้น ที่มีความาบกพร่องทางการมองเห็น = Using group activities to develop self efficacy of lower secondary school visual - impaired students / ปรียานุช วุฒิอินทร์
ปรียานุช วุฒิอินทร์
2552
การส่งเสริมทักษะการคิดวิเคราะห์โดยใช้การเรียนรู้ที่เน้นปัญหาเป็นฐานสำหรับนักเรียนมัธยมศึกษาชั้นปีที่ 1 โรงเรียนบ้านปางสัก จังหวัดเชียงใหม่ = Promoting analytical thinking skills by using problem-bases learning for Mathayom suksa 1 students, Banpangsak School, Chiang Mai Province / รัชนี อุดทา
รัชนี อุดทา
2553
การจัดการเรียนรู้โดยเน้นการใช้คำถามปลายเปิด เพื่อส่งเสริม ความคิดสร้างสรรค์ทางคณิตศาสตร์ สำหรับนักเรียน ชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนวชิรวิทย์ ฝ่ายมัธยม จังหวัดเชียงใหม่ = Learning provision emphasizing open-ended questions to promote mathematical creative thinking for Mathayom Suksa 5 Students at Wachirawit School, Secondary Section, Chiang Mai Province / ดนัย ถนอมจิตร
ดนัย ถนอมจิตร
2552
การใช้เทคนิคการวิเคราะห์ความสัมพันธ์ขององค์ประกอบเพื่อส่งเสริมความคิดสร้างสรรค์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนวัดเวฬุวัน จังหวัดเชียงใหม่ = Using forced relationships and morpholigical analysis techniques to promote creative thinking of Mathayom suksa 1 students, Watweruwon School, Chiang Mai Province / รัญจวน มโหธร
รัญจวน มโหธร
2555
การสร้างชุดกิจกรรมเพื่อส่งเสริมทักษะการสื่อสารทางคณิตศาสตร์ สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนบ้านเวียงฝาง จังหวัดเชียงใหม่ = Construction activity packages to promote mathematical communication skill for Mathayom Suksa 3 students at Baan Wieng Fang School, Chiang Mai Province / อรอำไพ ศรีวิชัย
อรอำไพ ศรีวิชัย
2549
การใช้กิจกรรมกลุ่มเพื่อพัฒนาการปรับตัวทางสังคมของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีความบกพร่องทางร่างกายหรือสุขภาพ = Using group activities to develop social adjustment of Mathayom Suksa 2 students with physical impairment or health problem / ณัฏฐา สวยสด
ณัฏฐา สวยสด
2551
การใช้กิจกรรมทักษะชีวิตเพื่อพัฒนาความรู้สึกเห็นคุณค่าในตนเองของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 = Using life skill activities to develop self-esteem of mathayom suksa 1 students / แววดาว ดวงจันทร์
แววดาว ดวงจันทร์
2552
การพัฒนาทักษะการพูดสุนทรพจน์ของนักเรียนที่มีความสามารถพิเศษด้านการพูด โดยใช้กระบวนการค่ายอัจฉริยะนักพูด = Development of public speaking skills for speaking gifted students through genius speaker camp / พงศกร สมมิตร
พงศกร สมมิตร
2553
ผลการใช้ชุดกิจกรรมการเรียนรู้แบบประสบการณ์ที่มีต่อความคิดสร้างสรรค์ทางทัศนศิลป์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนไชยปราการ จังหวัดเชียงใหม่ = Effects of using experiential learning activity package on creative thinking in visual arts of Mathayom Suksa 3 Students at Chaiprakan School, Chiang Mai Province / อุบลวรรณ วงษ์วาด
อุบลวรรณ วงษ์วาด
2546
การออกแบบกิจกรรมการเรียนการสอนเคมีที่ยึดผู้เรียนเป็นศูนย์กลางสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 6 / แจ่มจันทร์ วรรณภีร์
แจ่มจันทร์ วรรณภีร์
Discover
Author
1
ณัฏฐา สวยสด
1
ดนัย ถนอมจิตร
1
ปณิสา สอนสุวิทย์
1
ปรียานุช วุฒิอินทร์
1
พงศกร สมมิตร
1
รัชนี อุดทา
1
รัญจวน มโหธร
1
ศศิวิมล ชิน
1
อรอำไพ ศรีวิชัย
1
อุบลวรรณ วงษ์วาด
.
next >
Subject
2
คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (...
2
ความคิดสร้างสรรค์
2
ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (...
1
กลุ่มสัมพันธ์
1
การจัดการชั้นเรียน
1
การปรับตัวทางสังคม
1
การพูดในชุมนุมชน
1
การสอนแบบผู้เรียนเป็นศูนย์กลาง
1
คณิตศาสตร์ -- คำถามและคำตอบ
1
คนตาบอด
.
next >
Date issued
1
2555
2
2553
5
2552
1
2551
1
2549
1
2547
1
2546