Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 13 (Search time: 0.013 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
พฤติกรรมการเลือกซื้อเสื้อผ้าใช้แล้วของวัยรุ่นในจังหวัดเชียงใหม่ = Purchasing behavior of secondhand clothes of teenagers in Chiang Mai Province / ศมนะ สรรพตานนท์
ศมนะ สรรพตานนท์
2551
ผลกระทบของการใช้โปรแกรมสนทนาออนไลน์ (เอ็มเอสเอ็น เมสเซนเจอร์)ต่อพฤติกรรมของผู้ใช้ในสังคมไทย = Impacts of using online conversation program (MSN Messenger)on user's behavior in Thai society / ธีรนุช สุพิทยภรณ์พงศ์
ธีรนุช สุพิทยภรณ์พงศ์
2551
กระบวนการตัดสินใจซื้อไส้กรองของผู้ผลิตอุปกรณ์ชิ้นส่วนในกลุ่มอุตสาหกรรมอิเล็กทรอนิกส์ = Buying decision process of component makers in the electronics industry toward cartridge filters / กนกอร ธีรนุลักษณ์
กนกอร ธีรนุลักษณ์
2551
พฤติกรรมการบริโภคเบียร์และปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อเบียร์ของผู้บริโภคในจังหวัดน่าน = Beer consumption behavior and factors affecting beer selection of consumers in Nan Province / ชาญศักดิ์ สิทธิพงศ์
ชาญศักดิ์ สิทธิพงศ์
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณในอำเภอเมือง สมุทรสาคร = Market mix factors affecting consumer decision toward choosing gold ornament shops in Mueang Samut Sakhon District / ฐิติมา พรนาวากุล
ฐิติมา พรนาวากุล
2551
พฤติกรรมผู้ซื้อในตลาดนัดกลางคืนมีโชค จังหวัดเชียงใหม่ = Buyer behavior at Mee Chok Night Market, Chiang Mai Province / ลาวัลย์ เวชอภิกุลี
ลาวัลย์ เวชอภิกุล
2551
พฤติกรรมการเปิดรับสื่อของนักท่องเที่ยวชาวยุโรปต่อนิตยสารแจกฟรีเพื่อการท่องเที่ยวในจังหวัดเชียงใหม่ = Media exposure of European tourists towards free tourist magazines in Chiang Mai province / จุไรรัตน์ ลิขิตวัชรปกรณ์;"Media exposure of European tourists towards free tourist magazines in Chiang Mai province"
จุไรรัตน์ ลิขิตวัชรปกรณ์
2551
การวิเคราะห์ปัจจัยและพฤติกรรมของผู้ใช้เว็บไซต์แฟนคลับ : กรณีศึกษา www.moderdog.biz และ www.buachompoo.com = Analysis of fan club website factors and behaviors : A case study of www.moderdog.biz และ www.buachompoo.com / วิศนี ศรีเจริญ
วิศนี ศรีเจริญ
2551
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์ใช้แล้วของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors influening decision making of consumers on purchasing used cars in Mueang Chiang Mai district / ชาตรี อินชัย
ชาตรี อินชัย
2551
การวิเคราะห์พฤติกรรมและความพึงพอใจของลูกค้าที่ซื้อประกันชีวิตจากบริษัทประกันชีวิตและธนาคารพาณิชย์ = Analysis of behavior and satisfaction of customers buying insurance from insurance company and commercial bank / ปิลันธนิตย์ ศรีพิทักษ์
ปิลันธนิตย์ ศรีพิทักษ์
Discover
Author
1
ศมนะ สรรพตานนท์
1
อุมาพร ปัญญา
1
เทพธิดา ชื่นชม
.
< previous
Subject
1
กลุ่มสนทนาออนไลน์
1
การจัดการผลิตภัณฑ์
1
การจัดซื้อ
1
การตลาด
1
การตัดสินใจ
1
การท่องเที่ยว
1
การพนัน
1
การวิเคราะห์
1
การสนทนาผ่านอินเตอร์เน็ต
1
การสื่อสาร -- โปรแกรมคอมพิวเตอร์
.
next >