Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-14 of 14 (Search time: 0.008 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาด บริการของอู่ปานเซอร์วิส = Customer satisfaction towards services marketing mix of pan service garage / ระวีวรรณ พยัคฆชาติ
ระวีวรรณ พยัคฆชาติ
2555
ความพึงพอใจของผู้รับบริการต่อส่วนประสมการตลาดบริการของแผนกทันตกรรม โรงพยาบาลเชียงใหม่ราม = Service recipient satisfaction towards services marketing mix of dental clinic department, Chiangmai Ram Hospital / วิสุทธิ์สิตา ตัณสถิตย์
วิสุทธิ์สิตา ตัณสถิตย์
2555
ความพึงพอใจของนักเรียนที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของโรงเรียนกวดวิชาหัวกะทิ อำเภอเมือง เชียงใหม่ = Student satisfaction toward service marketing mix factors of Huakati Tutorial School, Mueang Chiang Mai District / จามิกร พงษ์ไพบูลย์
จามิกร พงษ์ไพบูลย์
2555
ความพึงพอใจของผู้รับบริการต่อส่วนประสมการตลาด บริการของแผนกผู้ป่วยนอกทั่วไป โรงพยาบาลลานนา จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services marketing mix of general outpatient department at Lanna Hospital, Chiang Mai Province / มรกต ธิยะสืบ
มรกต ธิยะสืบ
Discover
Author
1
จามิกร พงษ์ไพบูลย์
1
ธนกฤต เสกจินดา
1
นุชนันท์ สมสุข
1
พัชรินทร์ มายัง
1
พิมล รัตนวิจิตร
1
มรกต ธิยะสืบ
1
ระวีวรรณ พยัคฆชาติ
1
วิสุทธิ์สิตา ตัณสถิตย์
1
วิไลวรรณ บุญมาก
1
สิทธิพงษ์ วันเพ็ญ
.
next >
Subject
2
การตลาด
2
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
2
โรงพยาบาล -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ
1
การเช่า
1
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
ชุดแต่งงาน -- การเช่า
1
ทันตกรรม -- กรุงเทพฯ
1
บริษัทนพดลพานิช
1
บริษัทเดอเบล จำกัด
1
บ้านพักตากอากาศ -- ความพอใจของผู้...
.
next >