Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-19 of 19 (Search time: 0.009 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
พฤติกรรมของนักท่องเที่ยวชาวไทยในการเลือกใช้บริการรีสอร์ตในจังหวัดกาญจนบุรี = Thai tourist behavior in selecting a resort in Kanchanaburi Province / กฤษณี กาญจนอโนทัย
กฤษณี กาญจนอโนทัย
2554
การยอมรับผลิตภัณฑ์ถั่วอะซูกิกวนของผู้บริโภค ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumers Acceptance of Azuki Beans Paste Product in Mueang Chiang Mai District / พงศ์ปภาพ ชมพูรัตน์
พงศ์ปภาพ ชมพูรัตน์
2554
พฤติกรรมของคนวัยทํางานในอําเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อเครื่องสําอางออนไลน์ = Behavior of working aged people in Mueang Chiang Mai district towards online cosmetic purchase / เสาวนีย์ ใจมูล
เสาวนีย์ ใจมูล
2554
ปัจจัยที่มีผลต่อลูกค้าภายในประเทศบริษัท พี.เอส.พี. สเปเชียลตี้ส์ จำกัด ในการเลือกผู้ผลิตน้ำมันหล่อลื่น = Factors affecting domestic customer of P.S.P. Specialties Company Limited towards selecting a lubricant manufacturer / ฐิตยา ราญไพร
ฐิตยา ราญไพร
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัท ช. รัศมี ซัพพลาย จำกัด = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Ch.Rasamee Supply Company Limited / รุ่งฉัตร รัศมีโกเมน
รุ่งฉัตร รัศมีโกเมน
2554
พฤติกรรมการท่องเที่ยวของนักท่องเที่ยววัยรุ่นไทยในอำเภอปาย จังหวัดแม่ฮ่องสอน = Travelling behavior of young thai tourists in Pai district, Mae Hong Son province / บงกชรัตน์ ยศถาวร
บงกชรัตน์ ยศถาวร
2554
การเปรียบเทียบความผูกผันของลูกค้าต่อตราสินค้าของธุรกิจบริการ = Comparison of customer engagement towards services brands/ วรางคณา เลามาสุวพันธ์
วรางคณา เลามาสุวพันธ์
2554
พฤติกรรมนักท่องเที่ยวชาวไทยในการท่องเที่ยวอำเภอสวนฝึ้ง จังหวัดราชบุรี = Tourism behavior of Thai tourist in Amphor Suanpeung, Changwat Rajchaburi / สิทธิโชค จิตต์ประสงค์
สิทธิโชค จิตต์ประสงค์
2554
ทัศนคติของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครต่อบรรจุภัณฑ์บรรจุโยเกิร์ต = Attitudes of consumers in Bangkok district towards yogurt packages / ธนากร ชาตินราสิน
ธนากร ชาตินราสิน
Discover
Author
1
กฤษณี กาญจนอโนทัย
1
กฤษดากร เศรษฐเสถียร
1
จิรัฐิพร สุกันทา
1
ฐิตยา ราญไพร
1
ธนากร ชาตินราสิน
1
บงกชรัตน์ ยศถาวร
1
พงศ์ปภาพ ชมพูรัตน์
1
พชนัย อุ่นตาคำ
1
พชร วัชรปรีชา
1
ภารดี ตั้งตระกูล
.
next >
Subject
2
การตลาด
2
ขันโตก
2
นักท่องเที่ยว -- ไทย
1
การท่องเที่ยว -- แม่ฮ่องสอน. อำเภ...
1
ของที่ระลึก -- เชียงใหม่
1
ความพอใจของผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
1
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
1
ความภักดีของลูกค้า
1
ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์
1
คุ้มขันโตก (เชียงใหม่)
.
next >