Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 33 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
การพัฒนาทักษะการอ่านและการเขียนภาษาไทยด้วยวิธีการสอนแบบมุ่งประสบการณ์ภาษาสำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 ที่ใช้ภาษาไทยเป็นภาษาที่สอง = Development of Thai language reading and writing skills of Prathom Suksa 5 Students speaking Thai as a second language through the concentrated language encounters approach / มยุรา อมรวิไลกุล
มยุรา อมรวิไลกุล
2547
การสร้างแบบฝึกทักษะการเขียนสรุปบทเรียน เรื่อง ทรัพยากรธรรมชาติสำคัญของไทย สำหรับผู้เรียนช่วงชั้นที่ 2 โรงเรียนวัดห้วยแก้ว จังหวัดเชียงใหม่ = Construction of drill lessons on summary writing skill on Thai major natural resources for grade level 2 students at Wat Huay Kaew School, Chiang Mai Province / สุรีย์ ขาวสวย
สุรีย์ ขาวสวย
2547
ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 ที่เรียนโดยการใช้รูปแบบซิปปา = Mathematics learning achievement 0f Prathom Suksa 6 students learning through CIPPA model / นุดาวรรณ ตาอินทร์
นุดาวรรณ ตาอินทร์
2547
การใช้คอนทัวร์ดรออิงเพื่อเสริมสร้างสมาธิของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 = Using contour drawing to enhance concentration of Prathom Suksa 3 Students / สิทธิพร นันทขว้าง
สิทธิพร นันทขว้าง
2547
การสร้างชุดการสอนแบบศูนย์การเรียน เรื่อง ประเพณีท้องถิ่นของเรา สำหรับผู้เรียนช่วงชั้นที่ 2 โรงเรียนบ้านเป้าวิทยาคาร จังหวัดเชียงใหม่ = Construction of learning center instructional package on our local customs for grade level 2 students, Ban Pao wittayakan School, Chiang Mai Province / อัษฎางค์พร มหายศนันท์
อัษฎางค์พร มหายศนันท์
2547
การพัฒนาสัมฤทธิผลทางการเรียนคณิตศาสตร์และปฏิสัมพันธ์ในชั้นเรียนของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 โดยใช้การเรียนแบบกลุ่มช่วยเรียนรายบุคคล = Development of mathematics learning achievement and classroom interaction of Prathom Suksa 6 students learning through team - assisted individualization / ไพรวัลย์ ปินทะนา
ไพรวัลย์ ปินทะนา
2547
การพัฒนาหน่วยการเรียนการสอนเรื่อง การเขียนภาพระบายสี ที่เน้นเอกลักษณ์ของท้องถิ่นสำหรับนักเรียน ชั้นประถมศึกษาปีที่ 5-6 = Development of instructional units on drawing and painting emphasizing local identity for Prathom Suksa 5-6 students / วาสนา คำปน
วาสนา คำปน
2547
การเรียนการสอนแบบบูรณาการพหุปัญญาเพื่อพัฒนาความสามารถในการเรียนภาษาอังกฤษและพหุปัญญาของนักเรียนในระดับชั้นประถมศึกษา = An Integrated multiple intelligence instruction to develop English language learning ability and multiple intelligence of Prathom Suksa students / วิลาวัณย์ จำปาแก้ว
วิลาวัณย์ จำปาแก้ว
2547
การประเมินความสามารถทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนในการคิดแบบอเนกนัย และการเอาชนะความไม่ยืดหยุ่นของการคิด = Assessment of students' mathematical abilities in divergent thinking and overcoming fixations / สุรัชน์ อินทสังข์
สุรัชน์ อินทสังข์
2547
การจัดกิจกรรมการเรียนรู้เพื่อพัฒนาความสามารถในการแก้โจทย์ปัญหาการบวกและการลบของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนอนุบาลเชียงใหม่ = Learning activities provision for developing addition and subtraction word problem solving ability of Prathom Suksa 1 students, Anubaan Chiangmai School / สุกัญญา ตนะพงษ์
สุกัญญา ตนะพงษ์
Discover
Author
1
กิ่งกาญจน์ คำวงค์ปิน
1
กีรติ ณ เชียงใหม่
1
จันทกานต์ สิทธิราช
1
จันทนา เทพวงค์
1
จำเนียร อินผูก
1
จีรนันท์ เมฆวงษ์
1
ชลวิภา เฟื่องกาญจน์
1
นงลักษณ์ แก้ววงศ์ดี
1
นันทนา ยาวิราช
1
นุดาวรรณ ตาอินทร์
.
next >
Subject
9
คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (...
6
ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (ประ...
3
ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน
3
ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (...
3
ภาษาไทย -- การอ่าน
2
การสอน
2
ความคิดและการคิด
2
สังคมศึกษา -- การศึกษาและการสอน (...
2
โรงเรียนอนุบาลเชียงใหม่
1
กะเหรี่ยง
.
next >