Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 51-60 of 110 (Search time: 0.054 seconds).
previous
1
...
3
4
5
6
7
8
9
...
11
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2552
การใช้เครื่องคิดเลขกราฟิก เพื่อพัฒนาความสามารถในการเรียนคณิตศาสตร์ เรื่อง ฟังก์ชันกำลังสองสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 โรงเรียนสันกำแพง จังหวัดเชียงใหม่ = Using graphic calculator for developing mathematical learning ability on quadratic function for Mathayom Suksa 4 students at Sankamphaeng school, Chiang Mai province \ เสถียร การคนซื่อ
เสถียร การคนซื่อ
2552
การใช้กิจกรรมนันทนาการเพื่อพัฒนาพฤติกรรมกล้าแสดงออกของนักเรียนกิจกรรมผู้บำเพ็ญประโยชน์ ชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนป่าซาง จังหวัดลำพูน = Using recreation activities to develop assertive behavior of Mathayom Suksa 3 girl guides, Pasang school, Lamphun Province / อรัญญา วังกี
อรัญญา วังกี
2552
การจัดการเรียนการสอนแบบการแข่งขันเป็นทีมวิชางานฝึกฝีมือ ระดับประกาศนียบัตรวิชาชีพ โรงเรียนโปลิเทคนิคลานนา เชียงใหม่ = Team game tournament learning and teaching management in workshop practice for vocational education certificate level, Lanna Polytechnical College, Chiang Mai / ขวัญชัย ดวงทนัน
ขวัญชัย ดวงทนัน
2552
การใช้ยุทธวิธีอภิปัญญาในการพัฒนาทักษะการอ่านภาษาฝรั่งเศสของนักเรียนโปรแกรมภาษาฝรั่งเศส ชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 = Using metacognitive strategy to develop French language reading skill of Mathayom Suksa 5 students in French program / พัชรินทร์ กองวงค์
พัชรินทร์ กองวงค์
2551
การใช้กิจกรรมทักษะชีวิตเพื่อพัฒนาความรู้สึกเห็นคุณค่าในตนเองของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 = Using life skill activities to develop self-esteem of mathayom suksa 1 students / แววดาว ดวงจันทร์
แววดาว ดวงจันทร์
2551
การจัดหลักสูตรและการเรียนการสอนแบบบูรณาการสำหรับนักเรียนระดับชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนอนุบาลลำพูน จังหวัดลำพูน = Integrated curriculum and instruction provision for Prathom Suksa 3 Students, Anubanlamphun School Lamphun Province / ผาสุก วงศ์ฝั้น
ผาสุก วงศ์ฝั้น
2552
การใช้กิจกรรมกลุ่มสัมพันธ์เพื่อพัฒนาพฤติกรรมความรับผิดชอบต่อตนเองของนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนบ้านบ่อแก้ว อำเภอสะเมิง จังหวัดเชียงใหม่ = Using group process activities for development of responsibility of mathayom suksa 2 students at Ban Bokaew School, Samoeng District, Chiang Mai Province / รัชนีย์พร หมื่นเรือคำ
รัชนีย์พร หมื่นเรือคำ
2553
การพัฒนาทักษะการอ่าน คิดวิเคราะห์ และเขียนของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 โดยใช้สื่อสิ่งพิมพ์ = Development of reading, analytical thinking and writing skills of Prathom Suksa 2 students through the printed media / รุ่งรัฐิธยา เจริญยิ่งโยชน์
รุ่งรัฐิธยา เจริญยิ่งโยชน์
2552
การใช้กิจกรรมการตอบสนองต่องานเพื่อนเพื่อพัฒนาความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษ ความสามารถในการประเมินงานเขียนของตนเองและเจตคติต่อการเขียนของนักศึกษาระดับปริญญาตรี = Using peer feedback activity to develop english writing ability, self-evaluation ability, and attiude toward english writing of undergraduate students / พิชินี เดือนดาว
พิชินี เดือนดาว
2552
การใช้การสอนภาษาแบบมุ่งปฏิบัติงานที่เน้นรูปแบบการปฏิสัมพันธ์ที่หลากหลายเพื่อเพิ่มพูนความสามารถในการฟัง พูด ภาษาอังกฤษ และทักษะทางสังคม ของนักเรียนระดับก้าวหน้า = Use of Task-Based language teaching focused on interaction patterns to enhance english listening-speaking abilities and social skills of expanding level students / นรมน บุรีแก้ว
นรมน บุรีแก้ว
Discover
Author
1
กนิษฐา จีถม
1
กมลพรรณ องค์ชัย
1
กรกรต ภูมมะภูติ
1
กรรณานุช มูลคำ
1
กฤษณา เมืองโคตร
1
กาญจนา สุนันตา
1
กิจจาณัฏฐ์ ตั้งจิตนุสรณ์
1
ขวัญชัย ดวงทนัน
1
คนึงนิจ วงษา
1
จันทรา ธนะกูลบริภัณฑ์
.
next >
Subject
14
ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (...
9
คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (...
9
นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่
6
วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน ...
5
การเรียนรู้
5
การแก้ปัญหา
5
ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (...
4
นักเรียน -- เชียงใหม่
4
โรงเรียนปรินส์รอยแยลส์วิทยาลัย
3
การศึกษาปฐมวัย
.
next >
Date issued
13
2555
8
2554
24
2553
46
2552
10
2551
9
2550