Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-7 of 7 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการใช้บริการของลูกค้าธนาคารธนชาต จำกัด (มหาชน) สาขาอยุธยา ภายหลังการควบรวมกิจการกับธนาคารนครหลวงไทย จำกัด (มหาชน) = Factors influencing on the customers services Thanachart Bank public company limited, Ayutthaya Branch After Merging and Acquisition with Siam City Bank Public Company Limited / ณัฐนิชา เซ็นเสถียร
ณัฐนิชา เซ็นเสถียร
2555
พฤติกรรมของลูกค้าในการใช้บริการสินเชื่อแลกเงินของธนาคารธนชาตในจังหวัดเชียงใหม่ = Customers' behavior in using thanachart bank's cash your car loan in Chiang Mai Province / เมลดา ธีรภัทรเมธ
เมลดา ธีรภัทรเมธ
2555
ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการต่อส่วนประสมการตลาดของบริการด้านเงินฝากของธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) สาขาถนนศรีดอนไชย = Customer satisfaction towards marketing mix of deposit services of Kasikorn Bank Public Company Limited, Si Don Chai Road Branch / อภิสิทธิ์ นิติเสถียรกุล
อภิสิทธิ์ นิติเสถียรกุล
2555
ความคาดหวังของผู้ใช้รถยนต์ต่อการใช้บริการร้านคาร์แคร์ในเขตบางขุนเทียน กรุงเทพมหานคร = Expectation of car users towards car care service shops in Khet Bang Khun Thaian, Bangkok / เขมทัต บุญวัฒน์
เขมทัต บุญวัฒน์
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพการบริการโครงการบ้านจัดสรรดิเออบาน่า จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service quality of the Urbana Housing development project, Chiang Mai Province / อุรัชสุรางค์ เนรังษี
อุรัชสุรางค์ เนรังษี
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของ บริษัท ล้านนาแล็บ จำกัด = Customer satisfaction towards services marketing mix of Lanna Lab company limited / อนุรักษ์ โรจน์ธนศิริวนิช
อนุรักษ์ โรจน์ธนศิริวนิช
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการบริการด้านเงินฝากของธนาคาร กสิกรไทย จำกัด (มหาชน) สาขาอ้อมน้อย = Customer satisfaction towards deposit services of Kasikorn Bank Public Company Limited, Om Noi Branch / ขวัญชนก บำรุงพืช
ขวัญชนก บำรุงพืช
Discover
Author
1
ขวัญชนก บำรุงพืช
1
ณัฐนิชา เซ็นเสถียร
1
อนุรักษ์ โรจน์ธนศิริวนิช
1
อภิสิทธิ์ นิติเสถียรกุล
1
อุรัชสุรางค์ เนรังษี
1
เขมทัต บุญวัฒน์
1
เมลดา ธีรภัทรเมธ
Subject
2
ธนาคารกสิกรไทย -- ความพึงพอใจของผ...
2
ธนาคารธนชาต จำกัด (มหาชน)
1
การซื้อบ้าน
1
การตลาด
1
ความพอใจของผู้บริโภค
1
ความพอใจของผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
1
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
1
บ้านจัดสรร -- ความพอใจของผู้ใช้บร...
1
พฤติกรรมผู้บริโภค
1
รถยนต์ -- การทำความสะอาด
.
next >