Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/35787
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAchariya Choowonglerten_US
dc.date.accessioned2014-09-19T06:24:33Z-
dc.date.available2014-09-19T06:24:33Z-
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.govdocTh 305.895910597 A176Nen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1520202en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/35787-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherChiang Mai : Graduate School, Chiang Mai University, 2012en_US
dc.subjectTai (Southeast Asian people) -- Vietnamen_US
dc.subjectEthnic groups -- Vietnamen_US
dc.subjectHeritage tourism -- Vietnamen_US
dc.titleNegotiating authenticity : cultural economy of the ethnic tourist market in White Tai Villages, Northwest Upland of Vietnam = การต่อรองเรื่องของแท้ : เศรษฐกิจเชิงวัฒนธรรมของตลาดการท่องเที่ยวเชิงชาติพันธุ์ในหมู่บ้านไทขาว บนพื้นที่สูงทางภาคตะวันตกเฉียงเหนือ ประทศเวียดนาม / Achariya Choowonglerten_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:SOC: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.