Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/35565
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYahui, Zouen_US
dc.date.accessioned2014-09-19T06:21:30Z-
dc.date.available2014-09-19T06:21:30Z-
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.govdocTh 658.84 Y13Men_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1414124en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/35565-
dc.language.isoengen_US
dc.publisherChiang Mai : Graduate School, Chiang Mai University, 2006en_US
dc.subjectIndustrial marketingen_US
dc.subjectIndustrial marketing -- Asiaen_US
dc.subjectIndustrial marketing -- Chinaen_US
dc.titleMarket as social space of negotiation : a case study of rural trade marketing in Jila Administrative villge, Lufeng county, Yunnan Province, P.R.China = ตลาดในฐานะพื้นที่ทางสังคมของการต่อรอง : กรณีศึกษาการค้าชนบทในหมู่บ้านจิลา มณฑลยูนนาน / Zou Yahuien_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:SOC: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.