Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/31912
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorซูซูกิ, ชิโฮen_US
dc.date.accessioned2014-09-19T04:06:25Z-
dc.date.available2014-09-19T04:06:25Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 370.1523 ซ412รen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1450735en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/31912-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการเรียนรู้en_US
dc.subjectการบริหารการศึกษาen_US
dc.subjectสังคมen_US
dc.titleรูปแบบการจัดการศึกษาดูงานเพื่อการเรียนรู้ที่เท่าเทียม : กรณีศึกษาการจัดโปรแกรมการเรียนรู้ทางสังคมและวัฒนธรรมระหว่างเยาวชนญี่ปุ่นกับเยาวชนไทยของมูลนิธิ ไว.เอ็ม.ซี.เอ กรุงเทพฯ สาขาพะเยา = Towards a viable model for equitable study tour : a case study of the socio-caltural learning program between the Japanese and Thai Youth at YMCA Bangkok Foundation, Phayao Branch / ชิโฮ ซูซูกิen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:POL: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.