Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/31077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWacharin Chaithaen_US
dc.date.accessioned2014-09-19T03:11:47Z-
dc.date.available2014-09-19T03:11:47Z-
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.govdocTh 616.9792 W113Ren_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1495754en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/31077-
dc.language.isoengen_US
dc.publisherChiang Mai : Graduate School Chiang Mai University, 2007en_US
dc.subjectAntiretroviral therapyen_US
dc.subjectHIV infections -- Drug therapyen_US
dc.titleRelationship among service quality, patient satisfaction and patient behavioral intention in Pharmacy service of Highly-Active antiretroviral therapy program in Community Hospitals, Thailand = ความสัมพันธ์ระหว่างคุณภาพบริการ ความพึงพอใจของผู้ป่วยและความตั้งใจในการรับบริการของผู้ป่วยในงานบริการเภสัชกรรมของโครงการยาต้านเชื้อไวรัสเอชไอวีประสิทธิภาพสูงในโรงพยาบาลชุมชนประเทศไทย / Wacharin Chaithaen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:PHARMACY: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.