Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/29182
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศศิธร สุภาen_US
dc.date.accessioned2014-09-19T02:16:30Z-
dc.date.available2014-09-19T02:16:30Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว 659.143 ศ183กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1513902en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/29182-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectโฆษณาทางโทรทัศน์en_US
dc.subjectโฆษณา -- การออกแบบen_US
dc.subjectเศรษฐกิจพอเพียงen_US
dc.titleการวิเคราะห์รูปแบบและเนื้อหางานโฆษณาเพื่อการ รณรงค์ปรัชญาเศรษฐกิจพอเพียงทางสื่อโทรทัศน์ = An analysis of presentation and content of television's advertisements campaign through philosophy of sufficiency economics / ศศิธร สุภาen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:MASSCOMM: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
cons20355ss_abs.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.