Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26215
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | โยษิตา วินันท์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:58:02Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:58:02Z | - |
dc.date.issued | 2556 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 372.47 ย883ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1533605 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26215 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2556 | en_US |
dc.subject | การอ่านขั้นประถมศึกษา | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การสอนด้วยสื่อ | en_US |
dc.title | การจัดการเรียนรู้โดยใช้เทคนิคจิ๊กซอว์เพื่อพัฒนาทักษะการอ่านจับใจความสำคัญของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 = Learning provision by using jigsaw technique to develop reading comprehension skills of Prathom Suksa 3 students / โยษิตา วินันท์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel40956yw_tpg.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956yw_abs.pdf | 927.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel40956yw_con.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956yw_ch1.pdf | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956yw_ch2.pdf | 4.53 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956yw_ch3.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956yw_ch4.pdf | 1.74 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956yw_ch5.pdf | 1.7 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956yw_bib.pdf | 696.16 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel40956yw_app.pdf | 22.01 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.