Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26162
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เฉวียน, จาง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:57:04Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:57:04Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 495.9107 ฉ573ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1521549 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26162 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- คำศัพท์ | en_US |
dc.subject | เพลง | en_US |
dc.subject | สื่อการสอน | en_US |
dc.title | การใช้เพลงเพื่อส่งเสริมความเข้าใจคำศัพท์ภาษาไทยของนักศึกษาจีนที่เรียนภาษาไทยในฐานะภาษาต่างประเทศ = Using songs to promote Thai vocabulary understanding of Chinese students learning Thai as a foreign language / เฉวียน จาง | en_US |
dc.type | วิทยนิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thai20555xz_tpg.pdf | 720 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20555xz_abs.pdf | 202.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
thai20555xz_con.pdf | 188.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20555xz_ch1.pdf | 313.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20555xz_ch2.pdf | 418.32 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20555xz_ch3.pdf | 417.3 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20555xz_ch4.pdf | 284.28 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20555xz_ch5.pdf | 287.28 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20555xz_bib.pdf | 392.98 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20555xz_app.pdf | 1.61 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.