Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26147
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ลภัสรดา อินทร์แดง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:55:13Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:55:13Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 420.7 ล1611ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1517624 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26147 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การเขียน | en_US |
dc.subject | การเรียน | en_US |
dc.title | การใช้วิธีการเรียนแบบ ซี ไอ อาร์ ซี เพื่อพัฒนาทักษะการอ่าน เขียนภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 = Using CIRC learning method to develop english reading and writing skills among Prathom Suksa 4 students / ลภัสรดา อินทร์แดง | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel30555li_tpg.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30555li_abs.pdf | 722.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel30555li_con.pdf | 977.86 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30555li_ch1.pdf | 1.95 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30555li_ch2.pdf | 13.4 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30555li_ch3.pdf | 3.36 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30555li_ch4.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30555li_ch5.pdf | 2.17 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30555li_bib.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30555li_app.pdf | 9.24 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.