Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26146
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธวัชชัย สุวรรณวงศ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:55:12Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:55:12Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 507.12 ธ1711ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1517169 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26146 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.title | ความสามารถในการสื่อสารและผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ เรื่อง ของไหล ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โดยใช้เลิร์นนิง อ็อบเจกต์ = Science Communication ability and learning achievement on fluid of Mathayom Suksa 5 students through learning objects / ธวัชชัย สุวรรณวงศ์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsc30355ts_tpg.pdf | 708.44 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc30355ts_abs.pdf | 551.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edsc30355ts_con.pdf | 690.39 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc30355ts_ch1.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc30355ts_ch2.pdf | 4.63 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc30355ts_ch3.pdf | 835.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc30355ts_ch4.pdf | 911.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc30355ts_ch5.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc30355ts_bib.pdf | 958.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc30355ts_app.pdf | 7.21 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.