Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26134
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | แสงทอง คำเสือ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:55:03Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:55:03Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 420.712 ส724ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1515673 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26134 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- คำศัพท์ | en_US |
dc.title | การใช้ผังความสัมพันธ์ของความหมายเพื่อส่งเสริมความสามารถในการอ่านภาษาอังกฤษ ความคงทนในการจำคำศัพท์ และความคิดเห็นเกี่ยวกับความสามารถในการเรียนรู้ด้วยตนเอง ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 = Use of semantic mapping to promote English reading ability, vocabulary retention and opinions of autonomous learning among Mathayom Suksa 1 students / แสงทอง คำเสือ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng20854sk_tpg.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20854sk_abs.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open | |
teng20854sk_con.pdf | 1.41 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20854sk_ch1.pdf | 2.46 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20854sk_ch2.pdf | 13.22 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20854sk_ch3.pdf | 3.19 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20854sk_ch4.pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20854sk_ch5.pdf | 2.52 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20854sk_bib.pdf | 2.84 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20854sk_app.pdf | 14.77 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.