Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26126
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กาญจนา สุนันตา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:54:57Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:54:57Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 495.910712 ก232ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1515457 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26126 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.title | การใช้กิจกรรมดาราทีบีเอ็มเพื่อพัฒนาทักษะภาษาไทยของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนดาราวิทยาลัย จังหวัดเชียงใหม่ = Using DARA TBM activities to develop Thai language skills of Mathayom Suksa 2 students at Dara Academy, Chiang Mai Province / กาญจนา สุนันตา | en_US |
dc.type | วิทยนิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thai30355ks_tpg.pdf | 755.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai30355ks_abs.pdf | 282.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
thai30355ks_con.pdf | 326.47 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai30355ks_ch1.pdf | 383.91 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai30355ks_ch2.pdf | 552.86 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai30355ks_ch3.pdf | 263.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai30355ks_ch4.pdf | 578.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai30355ks_ch5.pdf | 361.23 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai30355ks_bib.pdf | 253.85 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai30355ks_app.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.