Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26120
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชเนตตี พิชัย | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:54:53Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:54:53Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 420.7 ช554ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1514965 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26120 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- แบบเรียน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- แบบฝึกหัด | en_US |
dc.title | การพัฒนาบทเรียนแบบเรียนปนเล่นเพื่อส่งเสริมความสามารถในการฟัง พูด ภาษาอังกฤษและแรงจูงใจของนักเรียนกลุ่มชาติพันธุ์ = Development of play way lessons promote English listening and speaking abilities and motivation among ethnic students / ชเนตตี พิชัย | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng30355cp_tpg.pdf | 911.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355cp_abs.pdf | 652.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng30355cp_con.pdf | 870.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355cp_ch1.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355cp_ch2.pdf | 2.73 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355cp_ch3.pdf | 4.36 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355cp_ch4.pdf | 704.88 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355cp_ch5.pdf | 972.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355cp_bib.pdf | 835 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355cp_app.pdf | 3.94 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.