Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26111
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุกัญญา กลางถิ่น | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:54:46Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:54:46Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 372.35 ส4111ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511853 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26111 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | พืช -- การขยายพันธุ์ | en_US |
dc.title | ผลการจัดการเรียนรู้วิชาวิทยาศาสตร์ เรื่องการสืบพันธุ์และการขยายพันธุ์พืชโดยใช้แหล่งเรียนรู้ในอำเภอน้ำหนาว จังหวัดเพชรบูรณ์ = Results of providing science learning on plant reproduction and propagation using learning resources in Nam Nao District, Phetchabun Province / สุกัญญา กลางถิ่น | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsc21054sk_tpg.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc21054sk_abs.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open | |
edsc21054sk_con.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc21054sk_ch1.pdf | 2.77 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc21054sk_ch2.pdf | 10.15 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc21054sk_ch3.pdf | 1.87 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc21054sk_ch4.pdf | 3.1 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc21054sk_ch5.pdf | 2.16 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc21054sk_bib.pdf | 2.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc21054sk_app.pdf | 32.8 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.