Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26109
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | มธุรดา ท่าช้าง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:54:44Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:54:44Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.4 ม144ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511848 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26109 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การอ่าน -- กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.subject | การอ่าน | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การสอนอ่านจับใจความตามแนวการเรียนรู้โดยใช้สมองเป็นฐานที่มีต่อความสามารถทางการเขียนสรุปความของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 = Teaching reading for main ideas based on brain-based learning on summary writing ability of Prathom Suksa 3 Students / มธุรดา ท่าช้าง | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thai31054mt_tpg.pdf | 617.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai31054mt_abs.pdf | 270.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
thai31054mt_con.pdf | 458.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai31054mt_ch1.pdf | 700.68 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai31054mt_ch2.pdf | 4.65 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai31054mt_ch3.pdf | 892.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai31054mt_ch4.pdf | 971.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai31054mt_ch5.pdf | 797.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai31054mt_bib.pdf | 602.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai31054mt_app.pdf | 9.5 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.