Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26106
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุกัญญา ลำตาล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:54:38Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:54:38Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 510.712 ส4111ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511347 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26106 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน(มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | การสื่อสาร -- คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน(มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.title | การพัฒนาทักษะการสื่อสารทางคณิตศาสตร์ด้านการพูดของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โดยใช้กลยุทธ์การแนะนำ = Developing mathematics communication skill in the speaking of Mathayom Suksa 1 students through guiding strategy / สุกัญญา ลำตาล | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath20954sl_tpg.pdf | 1.56 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath20954sl_abs.pdf | 654.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath20954sl_con.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath20954sl_ch1.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath20954sl_ch2.pdf | 7.05 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath20954sl_ch3.pdf | 3.01 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath20954sl_ch4.pdf | 20.47 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath20954sl_ch5.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath20954sl_bib.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath20954sl_app.pdf | 5.64 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.