Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26100
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิชญา นุเสน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:54:32Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:54:32Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 421.52 พ323ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510631 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26100 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การออกเสียง | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การฟัง | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.title | การใช้กิจกรรมคาราโอเกะ เพื่อพัฒนาการออกเสียงและความเข้าใจในการฟังภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 = Using karaoke activity to develop english pronunciation and english listening comprehension among Mathayom Suksa 4 students / พิชญา นุเสน | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng20754pn_tpg.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20754pn_abs.pdf | 693.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng20754pn_con.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20754pn_ch1.pdf | 2.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20754pn_ch2.pdf | 6.84 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20754pn_ch3.pdf | 2.72 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20754pn_ch4.pdf | 2.24 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20754pn_ch5.pdf | 2.16 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20754pn_bib.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20754pn_app.pdf | 5.65 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.