Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26065
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชลิดา โอดบาง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:53:51Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:53:51Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 808.068 ช173ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1507373 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26065 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | นิทาน -- การเขียน | en_US |
dc.subject | นิทาน | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- ลำพูน | en_US |
dc.title | การพัฒนาความคิดสร้างสรรค์ในการเขียนนิทานโดยใช้เทคนิคกอร์ดอน สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 โรงเรียนเวียงเจดีย์วิทยา อำเภอลี้ จังหวัดลำพูน = Development of creative thinking in writing tales using gordon' s technique for Mathayom Suksa 4 students at Wiangjadeewittaya School, Li District, Lamphun Province / ชลิดา โอดบาง | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thai20354co_tpg.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20354co_abs.pdf | 679.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
thai20354co_con.pdf | 952.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20354co_ch1.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20354co_ch2.pdf | 11.06 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20354co_ch3.pdf | 2.49 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20354co_ch4.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20354co_ch5.pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20354co_bib.pdf | 1.93 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20354co_app.pdf | 51.66 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.