Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26021
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กานดา เดชวงศ์ญา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:53:05Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:53:05Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 808.4 ก254ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504042 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26021 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | เรียงความ | en_US |
dc.subject | การแต่งร้อยแก้ว | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่. อำเภอดอยสะเก็ด | en_US |
dc.title | การใช้วิธีสอนแบบเลือกสรรที่มีผลต่อการพัฒนาทักษะการเขียนเรียงความเชิงสร้างสรรค์ สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 = Using eclectic techniques to develop creativity essay writing among Mathayom Suksa 3 students / กานดา เดชวงศ์ญา | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thai20553kd_tpg.pdf | 532.21 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20553kd_abs.pdf | 186.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
thai20553kd_con.pdf | 189.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20553kd_ch1.pdf | 218.83 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20553kd_ch2.pdf | 662.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20553kd_ch3.pdf | 243.07 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20553kd_ch4.pdf | 197.25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20553kd_ch5.pdf | 202.88 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20553kd_bib.pdf | 235.52 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20553kd_app.pdf | 6.79 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.